הפועל ירושלים הציעה לאשדוד/באר טוביה את רוזפלט ומנקו תמורה ג'ייק כהן

קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, הציעה לאשדוד/באר טוביה שני שחקנים תמורת ג'ייק כהן. את רפי מנקו ואייזיק רוזפלט. העסקה לא יצאה אל הפועל גם בגלל שאשדוד רוצה להשאיר את כהן בקבוצה. עד המשחק מול ראשל"צ במוצ"ש (18.30, אולם הקריה) תתקבל החלטה בעניין הסנטר איזוקוו. הועברה לו הצעה לשבועיים נוספים.
ג'ייק כהן
לא הסכים מראש לחוזה לעוד עונה. ג'ייק כהן (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, העבירה לאחרונה הצעה למכבי אשדו/באר טוביה. תנו את ג'ייק כהן, קחו את הסמול פורוורד רפי מנקו והסנטר אייזיק רוזפלט.

ירושלים שנמצא בתקופה פחות טובה, ראתה כמו כולם את יכולתו המצוינת של כהן. ההצעה הייתה שאשדוד תשלם את שכרם וירושלים את שכרו של ג'ייק כהן. אבל באשדוד דחו את ההצעה. תחילה בעיקר בגלל שבקבוצה יודעים שכהן המצטיין הוא ממש "גניבה" מבחינתם.  כהן שבתחילת העונה לא רצו אותו, קבוצות רבות, כולל ירושלים עצמה, חתם לבסוף באשדוד. עכשיו מסתבר שזו אחת ההחתמות הטובות של הקבוצה.

בנוסף אם אשדוד הייתה מסכימה, היה ברור שהיא תצטרך לשלם את שכרם של מנקו (שבינתיים כבר בדרך לאילת) ושל רוזפלט (שעדיין בירושלים). עלויות שאשדוד לא יכולה לעמוד בהן. אבל לאשדוד ברור כי יהיו במהלך העונה עוד פניות לגבי כהן. אגב כהן סירב לחתום ליותר מעונה אחת, כי היה לו ברור מהי יכולתו וכי אם יקבל דקות משחק, אזי יוכיח זאת. מה שהוא עושה בדיוק כעת.

בקבוצה יקבלו החלטה בנוגע לסנטר איזוקוו שהיום מסתיים חוזהו המוארך בעוד שבועיים. בקבוצה העבירו הצעה לשחקן להמשיך עוד שבועיים עד שתתקבל ההחלטה הסופית בעניינו. אבל השחקן מתבלט. נראה כי עד למשחק מול ראשל"צ (18.30, אולם הקריה) תתקבל החלטה לכאן או לכאן. לא ברור אם יהיה בסגל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך