דן ביטון לא יהיה כשיר ככל הנראה לחיפה

דן ביטון, קשרה של מ.ס אשדוד לא יכלל ככל הנראה בסגל הקבוצה לקראת מכבי חיפה (מוצ"ש 19.30, איצטדיון הי"א). יתר שחקני הסגל כשירים. העיתון כלכליסט מפרסם שאשדוד בין 100 הקבוצות הצעירות באירופה. ההערכה כל הכרטיסים יימכרו למשחק מול חיפה.
דן בייטן

דן ביטון, שחקנה של מ.ס אשדוד, ייעדר זו השבת השנייה ברציפות.

ביטון שסובל מפציעה בברכו, לא התאמן עם הקבוצה והוא מתאמן לבדו בהשגחת מאמני הכושר, יוסי פחימה ויניב נוחי והפיזטורפיסט של הקבוצה אורי ביינרט. כמו שזה נראה הוא לא יהיה בסגל לקראת מכבי חיפה במוצ"ש (19, 30, אצטדיון הי"א). מצד שני, נכון לעכשיו שחקני הסגל כשירים ויעמדו לרשות הצוות המקצועי, המאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי.

בקבוצה מעריכים כי האצטדיון יהיה מלא במו"ש. כל הכרטיסים שנמכרו לחיפה ככל הנראה כבר נחטפו וגם בנקודת המכירה המוקדמת, בקפה "זהב שחור" בעיר, יש קצב מכירה טוב. אם האצטדיון היה מלא, המדובר בכ-5500 אוהדים ומצפה לנו חגיגת כדורגל.

בנשוא אחר, העיתון "כלכליסט" מפרסם כי : "מ.ס אשדוד היא הנציגה היחידה מליגת העל הישראלית ברשימת 100 הקבוצות הצעירות ביותר באירופה. הגיל הממוצע של שחקן מ.ס אשדוד עומד על 25.11 שנים. אגב הקבוצה הצעירה ביותר באירופה היא קבוצת הכדורגל הדנית נורדסיאלנד עם גיל ממוצע של 22.1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך