17 אלף אוהדי חיפה יגרילו 2500 כרטיסים למשחק

מ.ס אשדוד תארח במוצאי שבת (19.30) את מכבי חיפה. אשדוד העבירה 2500 כרטיסים לחיפה. חיפה תגריל את הכרטיסים בין מינוייה. מכירה מוקדת נערכת גם לאוהדי אשדוד בקפה "זהב שחור". יתכן כי עד המשחק יימכרו כל הכרטיסים. אדיר טובול יחזור לאימוני הקבוצה למרות הפגיעה הקשה באימון ראשון.

מ.ס אשדוד הוציאה למכירה מוקדמת בחיפה 2500 כרטיסים, כמו שזה נראה כרטיס אחד לא יישאר.

בחיפה יש נוהל לפיו המנויים מגרילים את הכרטיסים במשחקי החוץ ורק הם רשאים לקנות. לכן 17 אלף מנויים מקווים כי הם יוגרלו. מחיר הכרטיס הוא 50 שקלים, מחיר אחיד.

זה מלמד שייתכן שביום המשחק (שבת, 19.30), יהיו אוהדי חיפה שירצו כרטיס גם ביציעי אשדוד. באשדוד הוציאו למכירה מוקדמת כמות זהה לאהודי הקבוצה כבר עתה. ניתן לקנות כרטיס בקפה "זהב שחור" ברחוב תש"ח 5. במילם אחרות מי שיקנה במכירה המוקדמת יבטיח כרטיס למשחק המסקרן.

בנושא אחר. אדיר טובול שנפגע בצורה קשה באימון באצבע רגלו והיה חשש לשבר, יחזור היום לאימונים לאחר יום מנוחה. טובול פרק את אצבע רגלו כשנינו גאלוביץ' גלש ופגע בו. מאחר ומדובר באצבע הקטנה לא ניתן לקבע או לגבס.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך