כך תורידו סרטונים מיוטיוב

בלחיצת כפתור תוכלו להוריד כל סרטון שאתם רוצים מיוטיוב היישר למחשב או לסמארטפון שלכם
כך תורידו סרטונים מיוטיוב

אין ספק שיוטיוב שינה את הרגלי הגלישה והצפייה שלנו באינטרנט ובכלל. כל קליפ חדש מועלה אוטומטית ליוטיוב וצובר צפיות ואין זמר או אומן שמכבד את עצמו שלא הקים לעצמו ערוץ יוטיוב שבו הוא מעלה לשם את הסרטונים שלו.

אך בפני הגולשים ניצבת בעיה, חלקם היו מעוניינים להוריד את הסרטון למחשב שלהם או לטלפון החכם, אך ביוטיוב לא קיימת אופציה כזאת עד היום. בעקבות הביקוש והרצון לעזור לאותם גולשים, קמו עשרות אתרים שמאפשרים בלחיצת כפתור להוריד כל סרטון שאתם רוצים מיוטיוב, אם זה קליפ של זמר או סתם סרטון מצחיק.

כמו שציינו ישנם עשרות אתרים כאלה, חלקם טובים יותר וחלקם פחות אך כולם מאפשרים לעשות את הפעולה הזאת. בד"כ יש להכנס ליוטיוב ולהעתיק את כתבות הסרטון משורת הכתובת בדפדפן, לאחר מכן יש לגשת לאתר שמאפשר הורדת סרטונים מיוטיוב, ואז מדביקים את הכתובת ולוחצים הורדה ותוך מספר שניות הסרטון יורד בשלמותו למחשב שלכם.

ישנם אתרים שנותנים אופציות נוספות בהורדה כמו איכות וסאונד – ככל שהאיכות טובה יותר כמו HD כך משקלו של הסרטון גדול יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך