לקלארק לא טוב בטורקיה, אשדוד מנסה להחזירה

אלישה קלארק משחקת בטורקיה ולא מרוצה שם. כעת בזמן מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל נשים היא נמצאת עם הנבחרת. שי דורון ועדן ענבר לוחצים עליה לחזור. אשדוד העבירה הצעה לסוכנה אבל רחוקה בכ-50 אלף דולרים מהשכר בטורקיה. אליסון הייטאוור עשויה לעזוב.
קלארק בריצה

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד מנסה לצרף את אלישה קלארק חזרה לקבוצה.

למעשה ברגעים אלה הנבחרת עושה דרכה לסרביה, שם תשחק במוקדמות אליפות אירופה. קלארק נמצאת שם עם שי דורון ועדן ענבר המאמן, שמפעילים עליה לחץ להצטרף חזרה. כמו שזה נראה גם אם לא תגיע, מחפשים בקבוצה מחליפה לאליסון הייטאוור.

קלארק לא מרוצה מהקבוצה בטורקיה אליה הגיעה, אדנה. אומנם שכרה שם 150 אלף דולרים, אבל השחקנית לא מקבלת באופן סדיר את התשלום. באשדוד הציעו לה 100 אלף דולרים לערך, נמוך מהשכר בטורקיה. אבל בקבוצה לא שוללים שלאחר חג המולד או אולי לפני, נראה את קלארק בארץ. היא אומנם שוקלת את ההצעה הרשמית שהועברה ותרצה שיוסיפו לה, אבל החלק החברתי מאוד חשוב בעיניה..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך