הסיפור שמאחורי המספר

הנומרולוגיה הינה שיטה מדויקת לקריאת גורל האדם וייעודו בחיים. כמו כן, היא מסייעת במתן כיווני דרך והכוונה בתחומי קריירה, זוגיות, ילדים, לימודים וכיו"ב אבל היא באה לעזרה בחיי היום יום. אחד הנושאים המעסיקים אותנו בכל יום וכמעט בכל רגע הוא הנושא של קבלת החלטות. הרבה פעמים אנחנו מרגישים שקבלת ההחלטות נכפת עלינו: משהו קורה בחיינו ואנחנו עומדים בפני אין ברירה ונאלצים לקבל החלטה. החסם הגדול שמונע מאתנו לקבל החלטות, בדרך כלל הוא הפחד או החשש מטעות וזוהי הסיבה להתלבטויות בקבלת החלטה כלשהיא. כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

לפעמים כשקשה לנו להחליט, בכדי שלא לשגות או לחזור על טעויות העבר, אנו ממתינים ולא עושים כלום, לפעמים אפילו מייחלים שמישהו אחר יחליט עבורנו, כך קורה שלא פעם אנחנו ממתינים עם קבלת ההחלטה והחיים או אחרים מחליטים עבורנו וזה לא כיף, אבל זה חוסך לנו את הצורך להחליט ולדחות. ואולי זה נשמע כפתרון טוב, אבל זהו פתרון שיש לו מחיר שאנחנו משלמים אותו. מילדות עד בגרות קבלת החלטות הן חלק מחיינו. למעשה, החלטות מלוות אותנו מהרגע בו אנו מבינים שבמקרים מסוימים יש לנו אפשרות לבחור ולרוב ההחלטות בחיינו אין פתרון אחד וברור, ולכן לדעת לקבל החלטות היא מיומנות חשובה. מיומנות זו תעזור לנו להשיג את השאיפות שלנו ולממש את המטרות שלנו. מה שתחליטו היום עשוי להשפיע על האפשרויות שלכם מחר, והמטרות שלכם למחר צריכות להשפיע על הבחירות שלכם היום.
היה והגעתם לצומת דרכים וקשה לכם להחליט, אזי הנומרולוגיה היא אחד הכלים לכך. אנו יוצרים את המציאות שלנו בכל רגע והנומרולוגיה היא כלי, שאינו אמור להשפיע על ההחלטות שלנו, אלא לסייע לנו לפעול בזמן ובעיתויים הנכונים לנו.

הנומרולוגיה היא גם כלי למתן תשובות לשאלות, שיטה טובה לקבלת החלטות, כלי לאיזון אנרגטי ושחרור מחסימות ומצבי לחץ, שיטה לייעוץ והכוונה בתחומים רבים, המטרידים אותנו, הכל לפי הזמן והתקופה.

על ידי ייעוץ נכון ומדויק, ניתן לסייע לכל אחד להגשים את הייעוד האישי שלו, לקבוע מטרות ויעדים בצורה הכי חיובית תוך כדי סינון כל מה שלא נכון וטוב עבור האדם. הנומרולוג לא יכול לתת עצה כלשהיא לפני שהוא מכיר את האדם העומד מולו. בעזרת תאריך הלידה ושם האדם, הנומרולוג יכין מפה אישית המאפיינת את האדם ובעזרתה יינתנו כלים לאותו אדם להחליט את ההחלטה הנכונה לו באותו עיתוי. ייעוץ נומרולוגי הוא בעצם ניתוח המספרים הללו וחשיפת האפשרויות העומדות בפני אותו אדם ברגע נתון. חשוב להבין שניתן לשנות את העתיד בכל רגע. הנומרולוגיה רק מאפשרת לבחור את מסלול העתיד המתאים יותר. אחד הדברים החשובים בחיים הוא לדעת לקבל החלטות או ליתר דיוק את ה"החלטה הנכונה" עבורנו. לרוב ישנם מצבים בהם אנחנו לא יודעים בוודאות מה תהיה ההחלטה הנכונה עבורנו ואת השלכותיה, וכאן אני מזמינה אתכם לפנות אלי לקבלת ייעוץ על מנת שתצליחו בכול אשר תפנו.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן / נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך