קולקציית החורף של נאוטיקה ילדים 2017

קולקציה חדשה המציגה גרסאות תואמות לילדות וילדים מקולקציות המבוגרים, בשילוב הטרנדים החדשים ביותר בעולם האופנה.
קולקציית החורף של נאוטיקה ילדים 2017
נאוטיקה ילדים, צילום: טל טרי

 

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, משיק בימים אלו בחנויות הרשת את קולקציית – Nautica Kids לחורף 2016/17. הקולקציה מציגה גרסאות תואמות לילדות וילדים מקולקציות המבוגרים – הטרנדים הכי חדשים, שילובים מעניינים, פריטים צבעוניים עם דגש על איכות ללא פשרות. הקולקציה הכוללת מגוון רחב של פריטים בהשראת עולם השייט והים המאפיין את המותג.

קולקציית הילדים של Nautica כוללת מגוון רחב של פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער המאופיינים בסגנון קלאסי עדכני, במטרה לתת מענה פתרון מלא לכל שעות היום, הפנאי ולשלל אירועים חגיגיים. הקולקציה משלבת את הטרנדים הכי עכשוויים בעולם האופנה אל מול נוחות המתאימה לילדנו.

בקטגוריית הבנות: מגוון שמלות, מגוון מכנסיים, חולצות, ושלל סטים צבעוניים ושיקים למראה מושלם.

בקטגוריית הבנים: מגוון חולצות עם הדפסים עדכניים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ברמודות בהשראת עולם השייט, מגוון מכנסיים, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא מעילים בשלל צבעים אשר כל הילדים יאהבו ללבוש גם בימי החורף הגשומים שלא כיף לצאת מהבית. מעילי נאוטיקה נחשבים כאיכותיים ומחממים ויחד עם זאת אפנתיים ואהובים על הקטנטנים.

ליוצאים לחופשות הסקי, נאוטיקה קידס מציעה מגוון רחב של פריטים המתאימים במיוחד לשהות בשלג כגון: אוברול שלג, סריגים עבים במיוחד ועוד.

צבעוניות הקולקציה כוללת את הצבעים שהילדים אוהבים בניהם: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים, בניהם: אפור, שחור וכחול.

טווח מחירים:  99 ₪ – 229 ₪

טווחי המידות: תינוקות ופעוטות: 12 חודשים ועד 4 שנים, ילדים : 4-12, בני נוער: 12-20.

נאוטיקה ילדים, צילום: טל טרי
נאוטיקה ילדים, צילום: טל טרי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך