מיטות הנוער הכי שוות בישראל

בחירה נכונה של מיטה משפרת את איכות החיים וחשובה בעיקר לילדים וצעירים. יש לא מעט מיטות הפונות לקהל של בני נוער, אך מגוון הסוגים וההיצע הרחב יכול לבלבל אפילו את ההורים. הנה המדריך שיעשה לכם סדר
מיטות הנוער הכי שוות בישראל

הדרך הנכונה לבחור מיטת נוער היא קודם כל להבין מה מאפיין ומייחד אותה בהשוואה למיטות אחרות. ההבדל העיקרי הוא בגודל: בדרך כלל מדובר על מיטה וחצי, שרוחבה 120 ס"מ ואורכה הוא 190-200 ס"מ. לצורך השוואה, מיטה זוגית היא ברוחב של 140 ס"מ, מיטת קווין סייז ברוחב 150-160 ס"מ ובאורך 190-200 ס"מ ומיטת קינג סייז שהיא גם הגדולה ביותר מיוצרת במידות 180-200 ס"מ רוחב לצד 200-220 ס"מ אורך.

מלבד הגודל, המיטה אמורה להתאים בצורה ספציפית לצרכים של בני הנוער. היא נדרשת להיות אופנתית, מעוצבת ומודולארית. אפשר לקפל אותה לספה או להשתמש בה בחדרי שינה קטנים מבלי לגזול מקום חשוב לפינות לימודים ומחשב. המיטה מיוצרת על ידי חברות מובילות ואפשר להשיג אותה במגוון רחב של דגמים וסוגים.

איך בוחרים את המיטה המושלמת?
מומלץ לתת עדיפות למותגים מובילים כמו מיטות נוער של עמינח, ולהשוות בין מיטות נוער על פי פרמטרים פחות או יותר קבועים. ראשית, יש להבחין בין מיטות לנערים ונערות ולהתייעץ עם הילדים עצמם לגבי המיטה המועדפת עליהם. אפשר להגיע עם כל המשפחה לאולמות התצוגה, לשאוב השראה מקטלוג עיצובים באתרי האינטרנט ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות. הילדים הם אלו שבסופו של דבר יישנו על המיטה, אז אין סיבה שההורים יקבלו את ההחלטה לבדם.

שנית, המיטות הטובות מספקות גם פתרונות אחסון והתצורה שלהן מתאימה לחדרי שינה קטנים וגדולים. כדאי לבדוק האם יש למיטה מעטפת, רגליים ופלטה תחתית, לבחור מיטה מתקפלת שאותה אפשר לפתוח כשמגיעים אורחים או כשהילדים רוצים להתפנק ולבחון את מנגנון ההפעלה.

יש גם מיטות נוער מתכווננות ומיטות שנחשבות יקרות בגלל שלדת מתכת. ראש מתכוונן מעלה את מחיר המיטה בכמה עשרות אחוזים, אך בתמורה הוא הופך אותה לרהיט נוח בחדרי שינה של נערים שרגילים לשכב כדי לצפות בטלוויזיה, לשחק בטלפון הנייד ולבלות עם חברים. לעומת זאת, שלדת המתכת חשובה בעיקר למי שרוצה להשקיע במיטה איכותית למספר שנים.

ריפוד, תחזוקה וניקיון
מיטות נוער חשופות מטבע הדברים לאבק ולכלוך, אז כדאי לוודא מראש שהן מיוצרות מבד שקל לנקות. שימוש בחומרי גלם מעולים ישפר את העמידות של המיטה ויחסוך מההורים הוצאות מיותרות בטווח הקצר והארוך.

בשורה התחתונה, המיטות מגיעות בכל הצבעים והגוונים. חשוב שהן יהיו נוחות, יעניקו תמיכה אורטופדית ויהיו קלות לניקיון. במידה ומדובר על מיטה נפתחת, כדאי להתנסות בפתיחה ולמשוך את החלק העליון כדי לראות מקרוב את מנגנון ההפעלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך