מ.ס אשדוד תצא למלון לפני סכנין

ביום שישי מיד בתום האימון המסכם, תצא מ.ס אשדוד למלון לפני המשחק מול סכנין בשבת (16.00, דוחא) כל הסגל אמור לעמוד לרשות המהאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי.
מ.ס אשדוד תצא למלון לפני סכנין

במ.ס אשדוד רוצים מאוד להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון במחזור האחרון, מול הפועל ת"א 0:1. לכן החליטו לתת לצצות המקצועי ולשחקנים את ההכנה המכסימלית לפני המשחק מול סכנין והקבוצה תצא כבר בשישי למלון. הקבוצה תצא למלון "חוף התמרים" שם תשהה עד למשחק.

באשדוד מודעים לעבודה כי היריבה סכנין, היא משוכה קשה, במיוחד בבית, אבל יש הרבה אופטימיות לאחר הניצחון הראשון בליגה. כמעט כל שחקני הסגל, אמורים לעמוד לרשות הצוות המקצועי, המאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי. היחידים שסבלו מפציעה, הם דן ביטון, שהתלונן על כאבים בברכו, אדיר טובול וסטס גולדברג. טובול בגלל מכה בשריר הארבע ראשי ולגולדברג מתיחה במפשעה. המאמן רוני אוואט התייחס לדברים ואמר השבוע: "הרכב מלא הוא תמיד כאב ראש טוב למאמן".

החלוץ ניב זריהן אמר לאחר המשחק מול הפועל ת"א ולפני סכנין: "אם לא נחזור מהמחק מול סכנים עם נקודות, לא עשינו כלום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך