הפסד לראשל"צ לפני אירופה

דווקא לפני לוקסמבורג בסוף השבוע, אליה תצא קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד למשחק מול דודלאנג, במסגרת גביע "האתגר", ספגה אשדוד את הפסדה הראשון. אשדוד נוצחה בשלישי בבית 33:31 על ידי מכבי ראשל"צ.
הפסד לראשל"צ לפני אירופה

3 ימים לפני היציאה ללוקסמבורג, למשחק בגביע האתגר מול דודלאנג, ספגה הפועל אשדוד את הפסדה הראשון העונה לאחר מותחן מורט עצבים מול מכבי ראשל״צ 33-31, באשדוד

המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר שתי הקבוצות מבקיעות שערים רבים ומזניחות את משחק ההגנה. האדומים כבר הצליחו לפתוח פער של שני שערים 5 דקות לסיום אך הצהובים מראשל״צ ידעו למזער טעויות ולהבקיע במתפרצות מהירות עד להפיכת התוצאה 33-31 ולניצחון יוקרתי וחשוב מבחינתם.

אגב, לפני המשחק נערך טקס מרגש בפתיחת המשחק לרועי ביטון שחקן הקבוצה לשעבר, שנחשב לאחד השחקנים הטובים והאהובים ששיחקו באגודה. עכשיו אשדוד ממשיכה דימה עם הפנים ללוקסמבורג לשם תמריא הקבוצה ביום שישי לפנות בוקר בתקווה לעשות היסטוריה ולחזור עם ניצחון!!

מבקיעים לאשדוד: דדי פרץ בר מסורי ודודר (הצטיינו ) 7 שערים כ״א, קריבוקאפיץ עם 5 שערים, עמרי קושמרו -3 שערים, מיכאל גרברניק -2 שערים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך