טיפים לשידרוג העיצוב בבית

איך לשדרג את מראה הבית מבלי להשתגע? תוספות קטנות שיעשו לכם שינוי גדול
טיפים לשידרוג העיצוב בבית
SIA פרקט ליין

עם חלוף השנים, הרהיטים בבית מתיישנים והמראה הכללי זקוק לשדרוג. לא תמיד חייבים תקציבים גדולים ושינויים דרסטיים כדי להקפיץ את המראה הקיים. לפעמים תוספת קטנה יכולה לעשות שינוי גדול.

וילונות – הוילון המשמעותי ביותר בבית נמצא בדרך כלל בסלון. הוא יכול להיות ארוך מהרצפה עד לתקרה או רק באורך החלון. בעל שכבות וצבעים שונים או בצבע אחד. בהתאמה לעיצוב הבית הקיים והטעם האישי. תוספת של וילון לסלון יכולה לשדרג את המראה הכללי ולהוסיף לו יוקרתיות וזריקת צבע מעניינת.

פרקטים – בשנים האחרונות רבים בוחרים בפרקט רצפה ולא בריצוף. הוא זול יותר, נעים למגע, קל לניקיון ויפה יותר. גם בפרקטים יש סוגים רבים ביניהם ניתן למצוא עץ או לימינציה. אין צורך להכביר במילים, רצפה חדשה בבית בוודאות עשויה לשנות את המראה כולו.

טפטים – בעזרת הטפטים ניתן לקשט כמעט כל פינה בבית – מטבח, סלון, חדר שינה ואפילו את השירותים. לעיתים מדבקה קטנה יכולה לעשות את העבודה ולהקפיץ את המראה הכללי בכמה רמות.

חברת SIA המתמחה בעיצוב בתים ומשרדים תוכל לסייע לכם לבחור את מה שמתאים לכם, במחירים מיוחדים ואיכות ללא תחרות.

אז מה יש ל-SIA להציע? עיצוב וייצור וילונות בד, לפי הזמנה, בייבוא אישי אם צריך, וילונות הצללה חסיני אש בעלי תו תקן ישראלי, טפטים דקורטיביים לחיפוי קירות בשלל מצבעים ודוגמאות ובטקסטורות מגוונות. כך, למשל, תוכלו למצוא ב-SIA ליינים של טפטים טבעיים, "ירוקים" מבמבוק או משעם. לבחירתכם סוגים שונים של חיפויים: פרקטים למינציה, פרקט עץ טבעי, חיפוי מדרגות, חיפוי קירות ולהשלמת המראה תמצאו גם מבחר קרניזים לקירות.

כתובת: הבנאים 9 אשדוד | טלפון: 0525153535, 0526573399 | פייסבוק: לחץ כאן

SIA פרקט ליין
SIA פרקט ליין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך