עלו על ירושלים. 57:70 לאשדוד על ירושלים

משחק ענק של השחקנים הישראלים של מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה העניק לה ניצחון גדול על הפועל ירושלים, 57:70. אשדוד למדה מההפסד הביתי במחזור הקודם למכבי ת"א, משחק שברח לה ברבע האחרון. אשדוד עצרה את רצף שלושת ההפסדים. ניהול משחק גדול של טפירו. אריאל עם שיא קריירה (18 נקודות) וזיו הצטיינו. אשדוד רביעית.
עלו על ירושלים. 57:70 לאשדוד על ירושלים

ישראל קטורזה צעק מהציע כמו אחרון האוהדים "גדל פה מאמן גדול". האמת הפעם הוא לא הצחיק, הוא אמר את האמת. מאיר טפירו בניהול משחק גדול, עם החברה הישראלים הצעירים שלו, כמו אדם אריאל, יפתח זיו, בן אלטיט, ג'יק כהן, ניצחו בגדול את אחת מהקבוצות הטובות בליגה, הפועל ירושלים 57:70. אשדוד למדה מהמשחק הקודם, בו מכבי ת"א "גנבה" ניצחון ברבע האחרון. הפעם המשחק היה לכל אורכו עד לסיום שלה. בכך היא גם קטעה רצף 3 הפסדים. הבונוס עלייה למקום הרביעי.

סטודמאייר מירושלים קלע את הסל הראשון במשחק, אבל כהן הגיב ב-8 רצופות מהעבר השני, 2:8. ירושלים חזרה  לעניינים, עם ריצת 0:7 ועלתה ליתרון 8:9. שתי הקבוצות נקלעו לבצורת התקפית, שהסתיימה בדאנק גדול של דניאל, 9:10, בדרך ל- 11:13 לאשדוד בתום הרבע.

דייסון פתח את הרבע השני בשלשה, אבל זיו הוביל ריצת 0:7 בדרך ליתרון 14:20. ירושלים חזרה מפסק זמן של פיאניג'אני עם שלשה של טימור, ג'רלס הוסיף עוד אחת והפער ירד ל-22:20. כהן שוב הגדיל את היתרון ל-6, אבל ירושלים העבירה הילוך בהגנה, קלעה את 7 הנקודות האחרונות של המחצית וצימקה ל-28:27

זיו מאשדוד ואליהו מירושלים, נאבקים על הכדור. (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת לגת העל בכדורסל)
זיו מאשדוד ואליהו מירושלים, נאבקים על הכדור. (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת לגת העל בכדורסל)

סיימון אשדוד חזרו טוב למחצית ופתחו מחדש יתרון של 5 נקודות, אבל דייסון וג'רלס דאגו לשוויון 34:34. אריאל  עם שתי שלשות רצופות, יואינג עם גג גדול על סטודמאייר ואלטיט הגדילו ל-36:42 לאשדוד. זיו הוסיף שתי שלשות גדולות והפער עלה לדו-ספרתי, 38:48.

ziv

אאלטיט ואזיוקוו קבעו יתרון שיא, 38:53 לאשדוד. טימור קטע את הריצה במתפרצת, אבל אריאל הגיב בחמש נקודות רצופות ואזיוקוו הגדיל עוד קצת, 40:60. ירושלים קלעה 7 נקודות רצופות,ג'רלס ודייסון סירבו להרים את הידיים ועם לחץ על כל המגרש צימקו ל-64:54, דקה לסיום. זיו מצא את כהן בפינה ושלשה שלו  סגרה רשמית את הסיפור, 57:70 לאשדוד..

שני המצטיינים, אדם אריאל, עם שיא קריירה (18 נק') ויפתח זיו אמרו בסיום. אריאל: "אמרתי שאם נהיה אגרסיביים ננצח את זה. למדנו מהרבע האחרון מול מכבי ת"א.  זיו: "אנחנו חברה צעירים, אנחנו קבוצה כיפית וכל משחק לנצח זה כיף גדול ומסתכלים קדימה". מאיר טפירו: "ירושלים קבוצה שאני אוהב והייתי חלק ממנה. ניצחון מאוד חשוב לנו. לא ידענו לגמור משחקים והיום עשינו זאת. אנחנו צריכים ללמוד לנצח בבית כל קבוצה. החברה הצעירים בקבוצה רוצים להצליח. אני מאמין בשחקן הישראלי".

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: אריאל 18 (3-5 לשלוש, 7 ריבאונדים), כהן 17 (6-9 לשתיים, 1-5 לשלוש, 9 ריבאונדים), זיו 15 (4-6 לשלוש, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), אזיוקוו ואלטיט 7 כ"א, סיימון 4 (1-6 מהשדה), דניאל 2 (6 ריבאונדים). כן שותפו: יואינג (6 אסיסטים, 0-6 מהשדה) ולייש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך