מ.ס אשדוד גברה על רעננה 0:1 משער של באגריץ'

מ.ס אשדוד ערכה בשלישי משחק אימון מול רעננה וגברה עליה 0:1 משער של הזר הקרואטי, דראזן באגריץ'. רועי משפתי עצר פנדל. זו הייתה הזדמנות למנג'ר יוסי מזרחי לצפות בשחקני הסגל הרחב ולהכיר אותם. בחמישי ייערך משחק נוסף מול כפר-סבא.
מ.ס אשדוד גברה על רעננה 0:1 משער של באגריץ'

ממשיכים לנצח, גם במשחקי אימון.

מ.ס אשדוד ערכה בשלישי, משחק אימון מול הפועל רעננה וגברה עליה 0:1 משער של החלוץ הקרואטי, דראזן באגריץ'. השוער רועי משפתי עצר במחצית הראשונה פנדל מרגלי שחר הירש.

בסוף השבוע לא ייערך מחזור ליגה, בשל משחק הנבחרת באלבניה במוקדמות המונדיאל. לכן הקבוצה החליטה לערוך משחקי אימון. המנג'ר החדש יוסי מזרחי מעוניין להכיר את כל שחקני הסגל הרחב ולא רק את אלה ששיחקו מול הפועל ת"א, או שהוא כבר מכיר ולכן הוחלט לקיים  2 משחקים, אחד ששוחק מול רעננה ואחד בחמישי (11.00, מגרש המכללה) מול כפר-סבא.

במשחק עצמו שיחקו בעיקר שחקנים שלא שיחקו מול הפועל ת"א בשבת. המחצית הראשונה נשארה מאופסת, הרבה תודות לשוער רועי משפתי, שעצר בעיטת פנדל של שחר הירש מרעננה. במחצית השנייה קבע הקרואטי דראזן באגריץ' את תוצאת המשחק שכשבש את השער היחיד במשחק (65), לאחר הגבהה של יצחק אספה

ההרכב ששיחק באשדוד:  רועי משפתי, אדיר טובול, ניבאלדו, סשה איבקוביץ’, נינו גאלוביץ’, יצחק אספה, משה אוחיון, גיאורגי באטייב, בן בן יאיר, אור אינברום ודראז’ן בגאריץ’.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך