נקמת בן מיעוטים: פוטר מעבודתו ופרץ לעסק באישון לילה

אדם שהתלונן על פריצה בעסק שלו לפנות בוקר נדהם לגלות כי הפורץ הוא לא אחר מאשר עובד שפוטר לאחרונה
שוטר בניידת

אתמול לפנות בוקר נפרץ משרדו של עסק לשטיפת רכבים בסמוך לאשדוד. שעות ספורות לאחר מכן אותרו שלושה החשודים במעשה ונעצרו לחקירה במהלכה קשרו עצמם לחשדות המיוחסים להם.

מהחקירה עולה כי הסיבה למעשה – נקמתו של אחד העובדים שפוטר. מעצרם הוארך בבית המשפט ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.

תושב חורה כבן 22 שעבד במתקן שטיפה ופוטר מעבודתו, שב אתמול לפנות בוקר למקום עם שני חשודים נוספים, תושב חורה בן 21 ושוהה בלתי חוקי תושב דהריה בן 17, ויחדיו פרצו למקום תוך שבירת המנעול ושבירת קיר גבס. פרט לנזק למקום לא מצאו החשודים ככל הנראה מה לגנוב ונמלטו מהמקום.

פעילות משטרתית מהירה הביאה למעצרם של שלושת החשודים בסמוך לרהט. השלושה הועברו לחקירת המשטרה באשדוד שבמהלכה קשרו עצמם החשודים לחשדות המיוחסים להם וטענו כי יוזם ההתפרצות הוא אחד מהחשודים שעבד במקום עד לא מזמן ופוטר ע"י הבעלים לאחר שנחשד כי גנב מלקוח.

בתום חקירתם השלושה נכלאו ומעצרם הוארך בבית המשפט עד יום ג' הקרוב. בכוונת המשטרה בסיוע מחלק התביעות המשטרתית להגיש כנגד מי מהם כתב אישום כבר בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך