רוני אוואט: "יוסי מזרחי ענק. כיף לי לעבוד איתו"

משנה: מאמן אשדוד, אוואט, מרוצה מהעבודה עם מזרחי. אוואט שהניצחון על הפועל ת"א היה הראשון שלו כמאמן בליגת העל הוסיף: "5 הדקות האחרונות עברו כנצח". מ.ס תערוך השבוע משחקי אימון, בכדי שמזרחי יכיר יותר טוב את הקבוצה.
מאמן על המגרש

24 שעות לאחר משחק הניצחון הראשון של מ.ס אשדוד העונה, בליגת העל, על הפועל ת"א, התייחס המאמן רוני אוואט למנג'ר החדש יוסי מזרחי, שעובד איתו ויחד השיגו את ניצחון הליגה. אוואט: "יוסי ענק. פשוט ענק. כיף לי לעבוד איתו".

אוואט התייחס גם לניצחון הראשון שלו כמאמן בליגת העל: "זה ניצחון היסטורי עם חבלי לידה קשים. בסופו של דבר ניצחון מתוק ראשון שלי. באופן אישי האמת שציפיתי שיגיע הרבה לפני המחזור התשיעי.  5 הדקות האחרונות היו נצח עבורי .כשראיתי שהשופט מסתכל בשעון. אמרתי רוני זהו נגמר

אגב מזרחי ביקש להכיר יותר את שחקני הקבוצה, מאחר והוא נמצא בפועל 4 ימים. לכן ייערכו שני משחקי אימון לקבוצה. הראשון בשלישי (11.00) מול רעננה והשני ביום חמישי (11.00) מול כפר-סבא.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך