מזרחי ואוואט לראשונה יחד על הקווים

יוסי מזרחי הצטרף השבוע למ.ס אשדוד בתפקיד המנג'ר. בשבת (17.45, אצטדיון הי"א), זו תהיה הפעם הראשונה שלו בצוותא עם המאמן רוני אוואט על הקווים. היריבה מהצד השני תהיה הפועל ת"א, שצברה 7 נקודות בארבעת המשחקים, מאז החל לאמן אותה גיא לוזון. שחקנים בקבוצה על יוסי מזרחי: "האיש הנכון, בזמן הנכון". בקל: "אנחנו מאוד רוצים לשמח מחרא רחי המשחק ושתפתח לנו דרך חדשה של ניצחונות והצלחות".
מאמן על המגרש

"אנחנו אוהבים מאוד את רוני. נקלענו לסיטואציה שהצריכה שינוי או תוספת וקיבלנו את האדם המתאים ביותר". כך אמר השבוע שחקן במ.ס אשדוד, לאחר הגעתו של המנג'ר יוסי מזרחי. בכלל האווירה בקבוצה היא שהגיע האיש הנכון בזמן הנכון והדברים אמורים גם לגבי הרגשתו של רוני אוואט, המאמן.

מזרחי ואוואט יהיו יחד לראשונה על הקווים, במשחק של מ.ס אשדוד, בשבת (17.45, אצטדיון הי"א) מול הפועל ת"א. הפועל ת"א סיימה בתיקו 1:1 מול כפר-סבא במחזור הקודם והיא לחוצה. יחד עם זאת בארבעת המשחקים מאז הגעתו של גיא לוזון לתפקיד המאמן, במקומו של אלי גוטמן, צברה הקבוצה 7 נקודות מתוך 12.

באימון הקבוצה אוואט ומזרחי משתפים פעולה. כשאוואט הוא זה אשר העביר את האימון. מזרחי עצר מידי פעם ונתן דגשים לשחקנים תוך כדי האימון ובנוסף לקח לשיחות אישיות בכל פעם שחקן אחר. אור אינברום התאמן ונראה כי היהי בסגל ואולי אף בהרכב. חאתם אל חמיד וניב זריהן, אשר סבלו ממתיחה קלה במפשעה, בשל העומס, התאמנו אף הם וצפויים לשחק ולפתוח בהרכב. אל חמיד צפוי לפתוח בהרכב כבלם בצוותא עם מיקי סירושטיין, כמו בשני המשחקים האחרונים בליגה. נראה כי מזרחי ואוואט מתלבטים לגבי החלק ההתקפי ובדקו כמה אופציות.

רועי בקל אמר היום לאחר האימון: "יוסי מביא המון ידע וניסיון. איש כדורגל מאמן מוכח. בימים הקצרים שהיינו איתו. מרגישים רוח חדשה ואני מאמין שזה יעזור לנו השבוע. כולנו צריכים להשתפר בכל הפרמטרים. אנחנו מאוד רוצים לשמח מחרא רחי המשחק ושתפתח לנו דרך חדשה של ניצחונות והצלחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך