בנות אשדוד עם עוד ניצחון ביורוקאפ 65:84 על סירנוס מליטא

כמו בליגה הישראלית. בנות אשדוד ממשיכות בניצחונות. אשדוד צברה ניצחון שני במסגרת המחזור השני "ביורוקאפ", בכדורסל נשים, כשגברה בהפרש של 19 נקודות על סירונס מליטא, 65:84. 21 נקודות למצטיינת טיפאני ג'קסון. אשדוד בדרך לעלות לשלב הבא.
שחקנית קולעת לסל

מושלמות. כך אפשר לתאר את קבוצת מכבי בן אוצר השקעות, בכדורסל לנשים. מושלמות בארץ ובאירופה. אשדוד משיכה לנצח והפעם היא עשתה זאת במחזור השני במסגרת "היורוקאפ" האירופאי את סירונס מליטא, 65:84. ניצחון שני ברציפות ורגל אחת בשלב הבא באירופה.

טיפאני ג'קסון שמוכיחה שוב ושוב שהיא חזרה ובגדול לאחר המחלה, הייתה הבולטת עם 21 נקודות, אבל גם שי דורון כהרגלה תרמה את שלה (14 נק'). נעמה שפיר עם 15 נקודות במשחק, השלימה את תמונת השחקניות הבולטות במשחק.

הקהל הגיע לדחוף. (צילום: טל אקוקה)
הקהל הגיע לדחוף. (צילום: טל אקוקה)

אבל אשדוד היא בעיקר, קבוצה שהמשחק הקבוצתי הוא ה"נשק" העיקרי שלה. אומנם יש תמיד בסגל שחקניות שיכולות ביום טוב לעשות את ההבדל, אבל הקבוצה מאומנת מאוד וזו מחמאה לצוות המאמנים עדן ענבר ועוזרו יאיר מור יוסף.

עד המחצית עוד היה משחק שקול כשהתוצאה הייתה 43:35 לאשדוד. אבל ברבע השלישי ובעיקר הרביעי, ברחו בנות אשדוד מהקבוצה הליטאית, כשברע הרביעי אשדוד ניצחה 20:11 ובסיום כאמור 65:84. עוד ניצחון מושלם, לקבוצה "המושלמת"

לאשדוד: טיפאני ג'קסון 21 נק', נעמה שפיר 15 נק', שי דורון 14 נק', פריאה אבדי 11 נק', אליסון הייטאוור 10 נק', קטיה לויצקי 8 נק', רוני בן נון 3 נקודות, אשלי פאריס 2 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך