לא רק בר רפאלי. אלון דאי הגיע גם "לספורטס אילוסטרייטד"

כבוד ענק והשיג גדול לנהג המירוצים האשדודי, אלון דאי. כתבה בשבועון הספורט הנפוץ ביותר בארה"ב, ספורטס אילוסטרייטד. למעשה דאי הוא הישראלי השני לאחר בר רפאלי, שמופיע בעיתון והספורטאי הישראלי הראשון. דאי: "מרגיש שנפל בחלקי כבוד גדול. התחריתי 3 פעמים בארה"ב והכתבה הזו היא בהחלט ציון דרך חשוב". סיכויים גבוהים שאם דאי ימצא ספונסר הוא יתחרה בסבב "הנסקאר" בארה"ב, בעונה הבאה, מהסבבים הבולטים בעולם.
לא רק בר רפאלי. אלון דאי הגיע גם "לספורטס אילוסטרייטד"

כבוד גדול והשיג ענק לנהג המירוצים מאשדוד, אלון דאי. הוא השני מישראל שמתפרסמת עליו כתבה ב"ספורטס אילוסטרייטד", שבועון הספורט הנפוץ ביותר בארה"ב. הראשונה שהגיעה לשם לפניו היא ….בר רפאלי. הכותרת : "הדרייב של אלון".

בכתבה שנעשתה על נהג המירוצים מישראל, אלון מדבר על הכל, ממרוצים, דרך פוליטיקה ועד המצב בישראל. המדובר בכתבה מקיפה, שבאמצעות הלינק שמצורף כאן, ניתן לקרוא אותה. אבל מעבר לפרסום הכתבה עצמה, שתיגע למילוני אמריקניים, הרי שמדובר בחשיפה עצומה לדאי הצעיר, לענף המירוצים הישראלי וגם לישראל. יתרה מזאת, דאי מתחרה "בסבב הנסקאר" האירופאי ולמעשה התחרה רק 3 פעמים בארה"ב, במסגרת תחרות הזמנה". זה מלמד כמה הצליח וכמה פופולריות הוא צבר. בארה"ב גם זימנו אותו למחנה לנהגים צעירים ומוכשרים "מסבב מרוצי הסנקאר" והוא היה היחידי מאירופה ובוודאי מישראל.

"סבב מירוצי הנסקאר" בארה"ב, נחשב לליגה של הגדולים, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כספית. אלון הוא אחד המועמדים הבולטים להצטרף בעונה הבאה לסבב הזה, אבל זה תלוי בכסף. בהרבה כסף. או במילים אחרות- ספונסרים. אלון עצמו הוא מהטובים בסבב "הנסקאר" באירופה. הוא מחזיק שנתיים ברציפות בתואר אלוף אירופה עד גיל 25, הוא שלישי באירופה ובעונה שעברה סיים שני וכן חביב הקהל בעונה שעברה ובימים אלה מתחרה על התואר הזה שוב.

אלון דאי: "מרגיש שנפל בחלקי כבוד גדול. התחריתי 3 פעמים בארה"ב והכתבה הזו היא בהחלט ציון דרך חשוב. "סבב הנסקאר" בארה,ב, הוא מהסבבים הגדולים בעולם, אין כמעט נהגים שאינם אמריקאים בסבב ואם בשנה הבאה אתחרה, זה יהיה הישג ענק. זה תלוי כמובן בהרבה ספונסרים".

http://www.si.com/nascar/2016/10/27/Jewish-driver-Alon-Day-tows-NASCAR-latest-diversity-hopes

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך