מנכ"ל בצלם, לא טוב לך? עוף מפה!

נמאס כבר ממנכ"ל בצלם, חגי אלעד. הנאום שלו באו"ם נגד ישראל היה מלא בשקרים * חכם סידי עונה אחד לאחד לכל השקרים, בעובדות. הגיע הזמן לשלול ממנו את האזרחות ולשלוח אותו לאלה שהוא משקר עבורם, אבל מדינת ישראל אימפוטנטית מידי לעשות משהו. אגב, לפי החוק ניתן לעשות זאת...
תאריך היעד הוא 8 לנובמבר

מעטים המקרים שהדם עולה לי לראש בשניות בודדות. אבל נראה כי הפעם זה שבר כל שיא. אני בדרך כלל איש שקול, מנתח את הדברים. אבל מה שעשה ואמר מנכ"ל בצלם, חגי אלעד, בנאום שלו באו"ם, כבר בעיניי גובל בבגידה. צריך לשלול לו את האזרחות. לא רק על הדברים, אלא על השקרים ובעיקר הנזק שגרם לנו בשקרים האלה. ואני מצטער, אלה שקרים.

לאחר שנרגעתי, החלטתי ללכת ולבדוק מה הוא אמר. במועצת הביטחון של האו"ם (פתאום היא מסכימה להקשיב לנציג עצמאי. מעניין…) לכל מה שאמר יש תשובה. אמיתית. אתם תשפטו בעצמכם. אבל בשורה התחתונה, האיש ושכמותו חייבים ללכת למקום עליו הם מגנים, יהודה ושומרון. בבקשה לך, תקבל גם את "בעיטת הדרך".

מוכנים? אז נתחיל. "האי צדק שידוע בשם 'כיבוש פלסטין' – 50 שנות הכיבוש הראשונות עומדות להסתיים". גיבב אלעד. האומנם? כיבוש? תזכיר לנו מר אלעד. מתי הייתה שם מדינה ביהודה שומרון ועזה? מתי הכריזו מדינה, בכדי שנוכל לכבוש אותה? לעולם לא הייתה שם מדינה. הם קיבלו זכות כמונו להקים מדינה בכ"ט בנובמבר 1947, אבל החליטו לפתוח נגדנו במלחמה. בשטחים האלה שלטה ירדן 19 שנה. אז זה לא היה כבוש? מעניין. רק ב-1967 זה היה כבוש? כשאנחנו נכנסו לשם.

"…מתחילת שנת 2016 עד סוף אוגוסט הרסה ישראל המוני בתים של פלסטינים…,. ממשיך בשלו אלעד. וואלה? כמה פעמים בג'"צ דוחה הריסת בתים? כמה פעמים אפילו מחבלים פנו לבית המשפט העליון לבג"צ והוא נעתר להם? תגיד, ביהודה ושומרון שאתה מגן עליהם, יש בית משפט עליון? יש בג"צ.? תענה?

"תנועה אחת לא נכונה – וזכויותיך נשללות ממך. ישראל מכשירה באופן שיטתי חוקים הנוגדים את מועצת זכויות האדם…", חירטט אלעד. באמת? תנועה אחת? מעבר לעבודה שחכם סידי היה שם כל השירות הצבאי שלו וברור שזה לא מדויק, זה בדיוק הפוך. תושב שטחים יכול לעבוד כאן ולהסתובב כאן אם קיבל אישור. אני או אפילו אתה, כן אתה, יכול להסתובב בשטחים? אחרי תנועה אחת לא נכונה יחסלו אותך. בלי למצמץ ובלי להתחשב במה שאתה אומר. מבחינתם אתה יהודי. זהו. מבחינתך? לא נראה לי.

יש עוד מבית היוצר השקרי: "ישראל הכריזה על 20% משטח הגדה כאדמות מדינות, ומתעקשת שכל המעשים האלה חוקיים גם תחת החוק הבינלאומי. למרות ההסכמה הבינלאומית שההתנחלויות אינן חוקיות…". ברבר אלעד

בטוח? על איזו הסכמה אתה מדבר? מבחינה משפטית בינלאומית כבר ציינו שלעולם לא הייתה שם ריבונות. עצמאות. אז זו הסכמה שלך עם שונאינו. אבל חכם סידי מבין שאתה רוצה שנוותר על גושי התנחלות כמו אריאל, גוש עציון. מקומות שגם גדולי אויבנו מבינים שזה לא יקרה. הבנתי. אתה מהמחמירים. אתה רוצה שישראל תחזור לקווי 48? רק לדעת? תתקדם, זה לא יקרה.

"בצלם פועלת 27 שנים כדי לתעד חיי פלסטינים. אנחנו נלחמים בהפרות של זכויות אדם. המשימה של בצלם היא לספר לציבור הישראלי כיצד חיים הפלסטינים….". הוסיף אש אלעד. בחייאת? את זה אתה יכול לחרטט באו"מ לאירופאים הסתומים, שאנשי יהודה שומרון ועזה חוגגים כשמתרחש פיגוע אצלם ובאירופה עוד מצדדים בהם. לנו אל תמכור את ה"בולשיט השקרי" הזה.

בוא תגיד בבקשה מאיפה הכסף שאתה מקבלים למימון? למה אתם נלחמים נגד חוק העמותות, שחייב אתכם להגיד מאיפה הגיע הכסף? כי נגלה שהוא מגיע מגורמים אנטי ישראלים, שלא לומר שחלקם אפילו על גבול היציאה מהחוק?

עלאק מתעדים את חיי הפלסטינאים. הייתי שם. אתם וכלומניקים שכמותכם (האמת יש לי קללות נוראיות מזה בראש), מחלקים מצלמות לתושבי שטחים, משלמים להם לפי סרטונים שמביאים, שאת רובם המכריע הם מביימים ויוצרים בעצמם. מביאים ילדים שיתגרו בחיילי צה"ל או נשים, מצלמים את זה ושולחים אליכם. אתם לא בעד שמירה זכויות אדם, אתם בעד פגיעה בזכיות מדינת ישראל. זו בעיניי הבגידה.

"ישראל לא יכולה לכבוש אוכלוסייה ולהכריז על עצמה כדמוקרטיה…". לא עוצר אלעד. תגיד יא חתיכת… אני לא רוצה להגיד מה. איפה יש במזרח התיכון עוד דמוקרטיה מלבד ישראל? האם אתה חולם להגיד את הדברים האלה באחת המדינות באזור? או אולי ברמאללה, או חברון, או ג'נין. רק תצייץ נגדם תעלם. ואתה עוד יוצא נגד הדמוקרטיה היחידה באזורנו.

"אנחנו צריכים את עזרתכם… מועצת הביטחון של האו"ם חייבת לפעול, והזמן הוא עכשיו…". קשקש אלעד. הצחקת אותי. אתה פונה לאו"ם שיעזור נגדנו פה. ומה עם סוריה? מה עם כל מי שפונה נגד החמאס בעזה ונרצח? מה עם סעודיה, שם אין זכויות בכלל, שלא לדבר על מדינת שומרת הזכויות איראן. שיתחילו שם. אבל אתה פחדן. איתם לא תתעסק. רק איתנו.

"אני אזרח של המדינה הזו, זה ביתי, חייתי את כל חיי במציאות הזו…". סיים למזלנו אלעד. בסדר… אתה אזרח המדינה הזו. לא טוב לך? עוף מפה! הבנת? תודה.
אגב, חוק האזרחות התשי"ב-1952 יש הוראה המאפשרת לשר הפנים לשלול את אזרחותו של מי שעשה מעשה "שיש בו משום הפרת אמונים למדינת ישראל". נכון, "הפרת אמונים" כוללת מעשה טרור (על פי ההגדרה הרחבה שבחוק מימון טרור), בגידה וריגול חמור וכן קבלת אזרחות או מעמד של תושב קבע בארץ אויב. אבל האם אין פה בגידה במדינה? באזרחיה? האם דבריו לא הופכים אותנו ללא רצויים עוד יותר בעולם (שמעדיף כנראה מדינות טרור על פני מדינה דמוקרטית?). מהממשלה שלנו אני לא מצפה לכלום. בכל הנוגע לדברים האלה.. היא אימפוטנטית מידי. מילה קשה מידי לטעמכם? המילים של חגי אלעד קשות יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך