5 סיבות מדוע אתם חייבים ביטוח בריאות

אורח החיים של העידן המודרני מציב בפנינו אתגרים גופניים רבים. הדרך להתמודד איתם היא בין היתר להצטייד בביטוח בריאות, שמעניק כיסוי מקיף ומאפשר גם טיפולים וניתוחים מורכבים מעבר לים. הנה כל הסיבות שיסבירו לכם למה כדאי לרכוש ביטוח כזה
5 סיבות מדוע אתם חייבים ביטוח בריאות

ביטוח בריאות הוא נושא חשוב שצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו. קצב החיים המודרני, השילוב בין הבית לעבודה וגם הרגלי תזונה לא נכונים נותנים את אותיותיהם בגוף. הם גורמים לנזקים בלתי הפיכים ומעודדים הצטברות של בעיות בריאותיות. הפתרון הוא לפיכך להיעזר בביטוח ייעודי ויש לפחות 5 סיבות שיוכיחו גם לכם מדוע אתם צריכים אותו:

1. כי סל הבריאות לא מספיק
סל הבריאות של משרד הבריאות לא מכסה מספיק מקרים. הוא רלוונטי רק לבעיות ומחלות בסיסיות, ולא תמיד עולה בקנה אחד עם הצרכים שלכם ושל המשפחה. חוץ מזה, סביר להניח שאתם בכלל לא יודעים על מה אתם מכוסים וקשה לעקוב אחר העדכונים שמגיעים ממשרד הבריאות. כל זה לא קיים בביטוח פרטי ובעזרתו תוכלו לשמור על שקיפות מלאה.

2. כי זה מגן עליכם ממקרי חירום
המטרה העיקרית של ביטוח בריאות היא כמובן להגן עליכם מפני מקרי חירום. הביטוח נותן כיסוי לשלל תרופות, הוא מאפשר הגדלה של הכיסוי גם למימון טכנולוגיות חדשות והוא אטרקטיבי עבור קהל יעד מגוון של מבוגרים, צעירים וילדים.

3. כי אפשר לקבל כיסוי לניתוחים וטיפולים בחו"ל
רק באמצעות ביטוח פרטי תוכלו לקבל כיסוי לניתוחים וטיפולים שמתבצעים בחו"ל. אחוזי ההצלחה של הטיפולים הללו גבוהים משמעותית בהשוואה לאלו שנערכים בארץ, וגם הרופאים ימליצו עליהם במידה וימצאו לנכון. אם אין לכם את המשאבים הכלכליים הנדרשים על מנת לממן ניתוחים מן הסוג הזה, כדאי לכם לברר כבר היום על ביטוח ייעודי עם כיסויים מתאימים.

4. כי ניתן לבצע התאמה אישית של הפוליסה
אחד החידושים האחרונים של ביטוחי בריאות בא לידי ביטוי בהתאמה אישית של הפוליסה. המשמעות היא שכבר אין צורך בתשלום על כיסויים מיותרים: כל כיסוי בפוליסה מותאם רק לצרכים שלכם, נקבע לפי הצהרת הבריאות שתגישו ומשפיע גם על הפרמיה. התאמה אישית של הפוליסה מורידה משמעותית את עלות ביטוח הבריאות ומסייעת לכם לשמור על מסגרת התקציב.

5. כי מדובר בהוצאה משתלמת
ביטוח בריאות מעלה את סך ההוצאות של התא המשפחתי. מצד שני, מדובר על הוצאה משתלמת. חשבו על ההוצאה כהשקעה לטווח ארוך ותראו איך הפרספקטיבה שלכם משתנה. קחו בחשבון שאין שום אפשרות לדעת מה יוליד יום, בעיקר בהקשר של הבריאות.
לסיכום, אין ספק לגבי היתרונות של ביטוח בריאות. הגנו על עצמכם בעזרת ביטוח ייעודי ותוכלו לשמור על רמת חיים מסוימת גם אחרי מקרי חירום, אסונות ונזקים מצטברים.
לקבלת הצעת מחיר משתלמת על ביטוח בריאות היכנסו לקישור הבא:

ביטוח-בריאות-וחיים/https://www.aig.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך