לוח שידורים לחורף

החורף הוא העונה הכי טובה לצפייה בטלוויזיה. הרשתות הגדולות יודעות שאנחנו מעדיפים לבלות בבית מאשר לצאת לגשם ולקור, לכן כל אחד יכול למצוא תכנית שמתאימה לו. הנה כמה אפשרויות שאותן שווה להכיר

אחרי הקיץ היבשושי בו אנשים רגילים לצאת מהבית, לטוס לחו"ל ולבלות עם הילדים, מגיעה התקופה שבה רשתות הטלוויזיה הגדולות מוציאות את התותחים הכבדים. הן יודעות שאנחנו מעדיפים להישאר ולצפות במסך מאשר להירטב ולסבול מקור, אז התוצאה היא שורה ארוכה של תכניות מגוונות.

במילים אחרות, לוח שידורים לחורף הוא חלומם הרטוב של צופי טלוויזיה בכל רחבי העולם והגיע הזמן להכיר אותו מקרוב.

בין האח הגדול למהפך במטבח: הריאליטי עולה מדרגה

אפשר להתחיל עם היצירה המקומית ולציין את תכניות הריאליטי של הזכייניות המסחריות בערוץ 2. העונה הבאה של "האח הגדול" תעלה בחורף הקרוב ותהיה האחרונה תחת הזכיינית "קשת" לפני המעבר ל"רשת", אז סביר להניח שיהיו בה שינויים מרחיקי לכת. כל מה שמפיקי התכנית לא הספיקו לעשות עד היום יידחס לתוך העונה הקרובה, ושווה לשמור כבר עכשיו מקום על הממיר המקליט.

צילום: istock
צילום: istock

עוד בתחום הריאליטי צפוי החורף הקרוב להחזיר למסך את העונות החדשות של "מאסטר שף" ו"מהפך במטבח". כל תכנית אמנם מתאפיינת באווירה קצת שונה, אבל שתיהן פונות למכנה משותף רחב של חובבי האוכל בישראל. בעונה הקרובה של מאסטר שף נפגוש מתמודדים מרגשים שישתמשו בכל ארגז הכלים שעומד לרשותם על מנת להתקין מנות מפתיעות עבור צוות השופטים, בעוד בפרקים הבאים של "מהפך במטבח" אמור השף אסף גרניט להשפיע על עוד מסעדות ברחבי הארץ. איך כל זה ייגמר? רק הזמן יגיד.

עוד בתחום הריאליטי אך הפעם בסגנון מוזיקלי, אנחנו מחכים בחורף הקרוב להתפתחויות בגזרת "דה וויס" ו"הכוכב הבא". התכנית דה וויס כבר הספיקה לסחוף אחריה מעריצים בכל רחבי העולם והפרשנות המקומית לא פחות מרתקת, בעוד הכוכב הבא נחשבת שחקנית יחסית טרייה על המגרש הצפוף של תכניות המציאות. מצד שני, שתי התכניות הן ממתק טלוויזיוני עבור מי שאוהב לשיר מול הטלוויזיה, לשכוח לכמה שעות מהצרות ולרענן את השגרה מדי ערב עם מתמודדים בכל הגילאים.

מה קורה עם "הישרדות"?

בתחילת 2017, ממש בשיא החורף הישראלי, אמורה לחזור למסך התכנית "הישרדות". גם הפעם ייצאו לשטח מתמודדים חטובים ודמויות מסקרנות, שיצטרכו לפתח מערכות יחסים כדי לשרוד ולזכות בפרס הגדול. הישרדות היא תכנית מרתקת לצפייה גם מבחינה סוציולוגית ואפשר להצטרף אליה גם ללא ניסיון של צפייה בעונות הקודמות.

לסיכום, החורף הקרוב הולך להיות חם במיוחד. כל זכיינית משתמשת באמצעים שעומדים לרשותה על מנת למשוך אליה את קהל הלקוחות ולשכנע אותנו להישאר בבתים. לאור המסקנות משנים קודמות, הן לא באמת צריכות להתאמץ כדי להשיג את המטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך