שיא משתתפים בטריאתלון אשדוד

כ-1,500 ספורטאים ומלווים שהתכנסו לקראת הטריאתלון שהתקיים בשישי באשדוד. הזוכים הגדולים של הטריאתלון בקטגוריית הספרינט גברים: אמיל שחקלדיאן, ובאולימפי: תומר וידר, ובקטגוריית הספרינט נשים: מארי אליאס באולימפי, והאלופה בספרינט היא הילה כהן. על הפקת האירוע שקד סמנכ״ל הרשות העירונית לספורט מר בני חיזקיה.
בשישי טריאתלון אשדוד

 

כ-1,500 ספורטאים ומלווים שהתכנסו לקראת הטריאתלון שהתקיים בסופש שעבר באשדוד. כ-700 מתוכם  איש נרשמו להתחרות בתחרות הקשה הכוללת שחייה במים חיים בים, רכיבה על אופניים וריצה, ללא ספק חוויה מתישה אך מדובר בטרנד שהולך וגודל עם השנים עם כמות נרשמים שגדלה באחוזים יפים מדי שנה.

לא סתם הצהיר מנכ״ל הרשות העירונית לספורט, מר יורם אסרף מתחרה טריאתלון ותיק בעברו שבשנה הבאה יש בכוונתו להכפיל את כמות המתחרים.

אשדוד מהווה פלטפורמה יוצאת דופן עבור תחרות מאין זו, חלק מהמתחרים אף משוכנעים שחלקה הדרום מערבי של העיר נבנה ותוכנן ע״יי חובב טריאתלון, הקרבה של הים ושדרת משה דיין, שורת הדקלים והטיילת הם חוויה יוצאת דופן וכל מי שהתחרה מודה שזו התחרות האהובה עליהם בישראל.

הארגון של הרשות העירונית לספורט הביא בהחלט לתוצאה סופית קרובה לשלמות, המתחם המפנק, המוסיקה והאווירה המחשמלת נתנו בהחלט אווירת מרוץ בינלאומית המביאה תעודת כבוד לעיר.

הזוכים הגדולים של הטריאתלון בקטגוריית הספרינט גברים: אמיל שחקלדיאן, ובאולימפי: תומר וידר, ובקטגוריית הספרינט נשים: מארי אליאס באולימפי, והאלופה בספרינט היא הילה כהן

על הפקת האירוע שקד סמנכ״ל הרשות העירונית לספורט מר בני חיזקיה שקיבל את מלט המחמאות מארגון הטריאתלון הישראלי על ביצוע מושלם.

יורם אסרף, מנכ״ל הרשות העירונית לספורט שחווה לראשונה את הטריאתלון כמנכ״ל בהחלט מרוצה מהתוצאה, אסרף שכאמור עבר בחייו כמתחרה מספר טריאתלונים הבטיח להכנס לעובי הקורה ולשדרג בפעם הבאה את האירוע להפנינג ארצי שיהפוך לשם דבר.

מר משה בוטרשוילי  המשנה לראש העיר ויו״ר הרשות העירונית לספורט הזניק גם הוא מקצה של מתמודדים, משה בוטרשוילי ברך את עובדי הרשות והמתמודדים והוסיף שמדובר בענף ספורט מהקשים ביותר ומאוד מחמם את הלב לראות את האנרגיות המטורפות בשעה כל כך מוקדמת ועוד כאן באשדוד.

בדף הפייסבוק של הרשות העירונית תוכלו לצפות בעשרות תמונות וסרטונים שכבר עלו ועוד יעלו בהמשך הסופ״ש. חפשו אותנו: הרשות העירונית לספורט אשדוד.

.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך