"יובלים אשדוד" זכה לשבחים בביקורת שערכה רשות מים

"יובלים אשדוד" זכה לשבחים בביקורת שערכה רשות מים:"עובדי התאגיד הם בעלי תודעת שירות גבוהה אשר מטרתם לשפר את השירות לתושבים".

תאגיד "יובלים אשדוד" זכה לשבחים בביקורת מקיפה שערכה רשות המים, שהינו הגוף האחראי מטעם ממשלת ישראל על תאגידי מים וביוב. הביקורת נערכה לאחרונה במטרה לבחון את עמידת "יובלים אשדוד" בתקנות הנוגעות לתאגידי מים וביוב בנוגע לרמה, הטיב והאיכות של השירותים שהתאגיד מעניק לתושבים. במהלך הביקורת נבדקו כל תחומי השירות הצרכני. בכל התחומים הללו נמצאה פעילות התאגיד תקינה- ועומדת בקריטריונים הנוקשים שקבעה רשות המים. תאגיד המים "יובלים אשדוד" הוקם בשנת 2008, התאגיד מהווה דוגמה ליישום מוצלח של חוק תאגידי המים והביוב, כך מאז הקמתו הושקעו עשרות מיליוני שקלים בהקמת תשתיות מים וביוב חדשות בעיר, בתחזוקת מתקני המים והביוב הקיימים ובכלל זה במניעת מקרים של גלישות ביוב בעיר החמישית הגדולה בישראל הממוקמת על חוף ים- דבר הדורש מקצועיות ואחריות רבה, בניהול מקצועי ואחראי הנלמד בתאגידי מים אחרים, ובהקמת והפעלת מחלקת שירות לקוחות הפועלת על פי הסטנדרטים של החברות המובילות במשק.

כאמור, בביקורת שהתקיימה לאחרונה הושם דגש מיוחד על תחום השירות לתושבים הניתן באמצעות מענה פרונטלי, טלפוני ותשובות לפניות צרכניות. כך נמצא שזמני ההמתנה במענה הפרונטלי והטלפוני הם מהנמוכים בארץ והרבה מעבר לקבוע בכללים . יש לציין כי בדיקת משך זמן מענה טלפוני אף נבדקה ע"י "ידיעות אחרונות" והדבר צוין לשבח בכתבה מקיפה בעיתון הארצי.כמו כן צוין לשבח, בביקורת רשות המים, הטיפול בפניות בכתב של תושבים המטופלים באופן מהיר ומקצועי מאד. עוד עולה מהביקורת כי התאגיד עומד באופן תדיר במועדים להחלפת מדי מים כפי שנקבע בתקנות. היבט נוסף שנסקר הוא שבמקרים של כמות מים חריגה שנמדדת בנכס התאגיד מעדכן באופן מידי את הצרכן ובמקרים רבים נשלח לנכס נציג מקצועי של התאגיד. כמו כן ,חיובי צריכות המים הינם על בסיס קריאות ולא הערכות- נתון הנמוך משמעותית בהשוואה לתאגידי המים בפרט ולחברות בעלי אופי דומה בכלל. בביקורת נבדק וצוין לשבח גם אתר האינטרנט של התאגיד הנותן מענה לצורכי התושב ובכלל זה קבלת טפסים ומידע ושירות בצורה יעילה ומהירה.

בדו"ח סיכום הביקורת נכתב כי: "עובדי התאגיד הם בעלי תודעת שירות גבוהה אשר מטרתם לשפר את השירות לתושבים וליעל את עבודת התאגיד". מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס," עובדי "יובלים אשדוד" מבצעים את עבודתם באופן מקצועי ויעיל, תוך ניהול מערכי בקרה פנימיים ושיפור מתמיד. אני מודה להם וגאה בהם ומתחייב שנמשיך לעבוד קשה ובמקצועיות על מנת לספק לתושבי אשדוד שירותים ברמה גבוהה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך