אליפות ישראל בשייט דגם לייזר, נערכה באשדוד

חגיגת שייט אמיתית התקיימה בסופ"ש שעבר באשדוד, המרכז הימי אירח תחת חסות הרשות העירונית לספורט שייטים מובילים מכל מועדוני השייט בישראל כדי להכריע, מי יהיו אלופי ישראל לשנת 2016 בדגם לייזר ולייזר רדיאל. עוז אדם מאשדוד זכה במדליית הכסף בגברים. יו"ר רשות הספורט, אסרף: "צריך להמשיך לטפח את הספורט באשדוד שמהווה גם משיכה תיירותית לעיר".
אליפות ישראל בשייט דגם לייזר, נערכה באשדוד

אליפות ישראל לסירות מדגם לייזר גברים  ולייזר רדיאל לנשים ( ענף שנחשב לאולימפי החל אולימפיאדת בייג'ינג בשנת 2008)  ערכה 3 ימי שייט מלאים, החל מיום חמישי, שישי ועד שבת, לקחו בה חלק פעיל 20 שייטים בלייזר ו10 שיטות בדגם הנשים, השייטים המובילים והטובים ביותר לדגם הזה בארץ . כולם התקבצו באשדוד, במרכז הימי.

בגזרת ההבטחה האשדודית המקומית, מלבד זכייתו המכובדת של האשדודי עוז אדם במקום השני, יש לציין את השייט עומר גולני ממועדון ימי אשדוד שסיים במקום השישי והוא רק בן 17, כך שמדובר בהחלט בשייט שכל עתידו לפניו והעובדה שסיים שני בין הבוגרים מלמדת על כך.

בסיום האירוע ברך יו"ר הרשות העירונית לספורט יורם  אסרף את המשתתפים ולא הסתיר את התפעלותו מהעשייה של המרכז הימי, אסרף הבטיח לעשות כל שביכולתו לקדם את ענף השייט כדי להביא אותו לקדמת בימת השייט בישראל.

"במקום נכחו עשרות משפחות שמלווים את ילדיהם לתחרויות ארציות, זוהי אטרקציה תיירותית לכל דבר, משפחות שלמות שהו בבתי מלון בעיר ונהנו מסופ"ש אשדודי, ואת זה צריך להמשיך ולטפח" הוסיף אסרף.

 

הזוכים בגברים  בדגם לייזר

שגי גלנץ מחיפה במקום הראשון

עוז אדם מאשדוד במקום השני 

רואי רוזנבלט מחיפה במקום השלישי

 

הזוכות בנשים בדגם לייזר רדיאל

אורן יעקוב משדות ים

נופר אדלמן שדות ים ( שייטת אולימפית(

יולי ברוך משדות ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך