ניב זריהן: "צריך להביא את הנקודות בכח"

ניב זריהן חלוצה של מ.ס אשדוד יודע כמו יתר השחקנים שצריך להביא נקודות מהמשחק מול הפועל חיפה, במוצאי שבת, 20.00, באצטדיון הי"א. המאמן רוני אואט: "צריך לשים כדור אחד יותר לפחות ברשת". התלבטות בנוגע לחלק הקדמי, כשניב זריהן בתמונת ההרכב.
ינוח כמה ימים. ניב זריהן
ינוח כמה ימים. ניב זריהן

"התחלנו את העונה פחות ממה שציפינו ודלעתי צריך להביא את הנקודות בכח. השבוע התאמנו בצורה ואנחנו רוצים להביא את זה למגרש. אני באופן אישי מרגיש טוב באימונים ומקווה להביא את זה למגרש". אמר חלוץ מ.ס אשדוד ניב זריהן, לקראת המשחק במוצאי שבת (20.00) מול הפועל חיפה, באצטדיון הי"א.

אגב זריהן נמצא בתמונת ההרכב הראשון, לקראת המשחק במוצאי שבת, יש התלבטות בנוגע לחלק הקדמי וייתכן כי ניב זריהן,שנמצא בכושר טוב, ייפתח בצוותא עם הקרואטי דראזן  באגריץ'. אבל זה יבוא עשוי לבוא על חשבון אחד הקשרים הקדמיים, אינברום או דן ביטון ובהתקפה אולי על חשבון דין דוד. אבל המאמן רוני אוואט עדיין מתלבט ויחליט רק מחר. מי שייעדר בוודאות הוא טום בן זקן הסובל מכאבים בשרירי הבטן ועלול להיות מנותח. נראה כי נינו גאלוביץ' הבלם ימשיך לשחק כמגן ימני, כמו מול אשקלון.

אגב אואט  אמר לקראת המשחק מול הפועל חיפה: "כעובדה אנחנו רוצים נקודות. בליגה סופרים לא את היכולת, אלא את הנקודות שאתה משיג. השבוע הסתכלתי וראיתי שפריז סאן ז'רמן עם 2 מ-12 וכך גם ארסנל. יש אוויר טובה בקבוצה אוני מקווה שנראה את התשלום לעבודה במוצאי השבת. לא רוצה לתרץ, אבל הייתה לנו הרחקה מול קריית שמונה, היינו לא פחות טובים ממכבי ת"א, מהדקה -30, שהיא קבוצה אירופאית לכל דבר ומול אשקלון שלטנו במחצית הראשונה. מלא תמיד את משיג את מה שאתה רוצה. אנחנו פשוט צריכים להכניס את הכדור פעם אחת לפחות יותר מהיריבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך