הדוקטור מכחיש השואה מהרשות הפלסטינאית

"דוד בן גוריון והתנועה הציונית שיתפו פעולה עם השלטון הנאצי, ובן גוריון והיטלר אף היו חברים טובים..." לא, אתם לא טועים. זה מה שכתב מחמוד עבאס, הוא אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינאית, בעבודת הדוקטורט שלו שנקראת: "הפנים האחרות: הקשרים החשאיים בין הנאציזם לציונות", עכשיו מסתבר שהוא גם היה מרגל רוסי בעברו, ואיתו אנחנו רוצים לעשות שלום?
לשלול אזרחות למי שחוגג בראש חוצות פגיעה ביהודים

מישהו צריך היה להגיד את זה מזמן. בודדים מדברים על זה ממש. מזכירים, אבל מיד מוסיפים שהוא לא התכוון בדיוק לכך. אבל אתם כבר מכירים את חכם סידי, אני לא אתן לזה לעבור ככה. יו"ר הרשות הפלסטינאית, אבו מאזן, מחזיק בתואר דוקטור בהכחשת שואה. נקודה. סימן קריאה. זה הפרטנר שלנו לשלום. נו באמת. איזה שלום ואיזה…

יודעים מה, בואו, החכם ייתן לכם כמה ציטוטים, ככה על הפינצטה מספרו, "הפנים האחרות: הקשרים החשאיים בין הנאציזם לציונות". השם מספיק, אבל קבלו בבקשה ציטוט מהספר של העלאק דוקטור. בבקשה: "דוד בן גוריון והתנועה הציונית שיתפו פעולה עם השלטון הנאצי, ובן גוריון והיטלר אף היו חברים טובים". תגידו, זה אמיתי? הוא אומר במילים פשוטות שראש הממשלה ושר הביטחון הראשון היה חבר של היטלר. חבר של היטלר. רגע אל תיפלו מהכיסא. יש גרוע מזה.

אבו מאזן מציג את אדולף אייכמן כמישהו שנעשה לו עוול, שנחטף על ידי המוסד רק בגלל שעמד לחשוף לעולם את המזימה הציונית עם הנאצים ולו עצמו אין שום קשר לשואה. אייכמן, אחד מראשי הפיתרון הסופי של בעיית יהודי אירופה, מהאחראים לתאי הגזים ולהשמדה ההמונית, נתלה לפי אבו מאזן רק בכדי שלא יגלה את הקשרים בין הציונות לשואה. תגידו, מה זה? איך אפשר לכתוב את זה בכלל.

רגע חכו, עוד רגע בבקשה. עוד קטע אחד מהספר וזהו, אבל חתיכת קטע. מההקדמה שלו לספר, אותו כתב ב-1982: "נראה כי האינטרס של התנועה הציונית לנפח את מספר הנרצחים במלחמה נועד (להבטיח) הישגים גדולים. הדבר גרם לה לאשר את המספר (שישה מיליון), לקבע אותו בדעת הקהל העולמית ובכך לעורר יותר ייסורי מצפון ויותר אהדה כלפי הציונות באופן כללי. מלומדים רבים התווכחו בשאלת המספר שישה מיליון, והגיעו למסקנות מביכות לפיהן כלל הקורבנות היהודים מסתכם במאות אלפים…". זה כבר מוציא את האדם הנורמאלי, וחכם סידי לא נורמאלי מהדעת. המצאנו את המספר 6 מיליון. זה שקר מבחינת אבו מאזן. זה פחות, הרבה פחות.

ותגידו לי עם האיש הזה, אנו אמורים לשבת לעשות שלום? עם איש שאת התואר שלו ד"ר, תואר שלא מגיע לו, הוא כתב על הכחשת שואה. על כתיבה שהיהודים המציאו נרצחים ומספרי נרצחים ושיתפו פעולה עם הנאצים? אני באמת שואל שאלת תם. כל מי שאומר שהוא פרטנר לשלום, באמת חושב שאיש כזה הוא פרטנר? אני שואל. בעצם אני כבר אומר. לא קרוב אפילו לפרטנר, לצערי, אויב.

עכשיו תשאלו עוד שאלה. מי נתן לו את התואר דוקטור על נושא כזה של הכחשת שואה. באמת, מי? אז התשובה היא "המכון לחקר המזרחנות במוסקבה". עכשיו חכם סידי ייתן לכם עוד פאזל קטן והכל יהיה מושלם. אבל תבטיחו לי שתשבו כי באמת זה ימוטט אתכם.
רק השבוע פרסם הערוץ הראשון כי אבו מאזן היה סוכן של הרוסים במשך שנים רבות. זה מה שפורסם בערוץ הראשון, שלא תגידו שחכם סידי הגיע עם דעה מוקדמת על אבו מאזן, הד"ר בכאילו. המידע עלה מתוך מסמכים שהביא עמו עריק הסוכנות, וסילי מיטרוחין למערב, ונפתחו לראשונה לציבור לפני כשנתיים. בין המסמכים נמצאת גם רשימה משנת 1983 ובה שמותיהם של מקורות, סייענים וסוכנים פלסטינים של הק-ג-ב בדמשק. במסמך מצוין במפורש שמו של יו"ר הרשות תחת שם הקוד "קרוטוב", חפרפרת.

אתם מבינים? האיש הוא גם מכחיש שואה, גם היה סוכן רוסי, נגד ישראל וארה"ב (כן, כן ארה"ב, שמישהו יתעורר שם, אבל הם מיד יקשקשו משהו דיפלומטי וימשיכו האלה, האמריקקים האלה…). לאיש הזה אנחנו צריכים לתת את שטחי הרשות והוא ידאג שלא יהיו משם טילים, או חדירות ופיגועים. כן, בדיוק האיש הזה, שמשווה בנינו לבין הנאצים.

עכשיו תארו לכם שמישהו בישראל היה מעז לדבר, לא לכתוב, שהנאצים והפלסטינאים הם אותו דבר. נניח ראש הממשלה נתניהו. מה היו עושים לו כל העולם ואשתו. פה מאחר וזה הפלסטינאים, הכל מותר והכל עובר בשקט.

אז חכם סידי לא עושה חשבון למי שקורא לציונות נאצים. מי שקורא לנו נאצים, הוא בעצמו כזה. מי שמכחיש רצח של מיליון וחצי ילדים בשואה, לא ראוי לעמוד בראש מדינה, בוודאי לא מדינה שאיתה נעשה שלום. חכם סידי לא עושה שום הנחות בעניין הזה. אבו מאזן, הדוקטור מכחיש השואה, לא ראוי להיות מנהיג הפלסטינאים ומנהיג בכלל.

ותרשה לי אבו מאזן לסיים בציטוט: "תנועת החופש הערבית במזרח התיכון הינה בעלת בריתנו הטבעית…". את זה אמר היטלר. אז לך תכתוב על זה עבודה עכשיו…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך