אליפות ישראל בלייזר תתקיים בסופ"ש באשדוד

הרשות העירונית לספורט תארח בסוף השבוע, בשיתוף עם המרכז לחינוך וספורט ימי באשדוד, את אליפות ישראל בלייזר לשנת 2016. האליפות תתקיים תתקיים במרכז לחינוך וספורט ימי אשדוד בימים חמישי, שישי ושבת . 15-16- 17.9.16. בשבת ייערך הפנינג שמארגנת הרשות העירונית לספורט. הכניסה כמובן בחינם.
אליפות ישראל בלייזר תתקיים בסופ"ש באשדוד

 

אליפות ישראל בלייזר לשנת, תערך בשישי ובשבת באשדוד.

מי שתארגן את התחרות היא הרשות העירונית לספורט בשיתוף עם המרכז לחינוך וספורט ימי באשדוד. האליפות אליפות תתקיים תתקיים במרכז לחינוך וספורט ימי אשדוד בימים חמישי, שישי ושבת . 15-16- 17.9.16

בין הדגמים שישתתפו באליפות,  אמורים להתחרות שייטים ושייטות מכל רחבי הארץ בדגמים לייזר סטנדרט ולייזר רדיאל . כך שמדובר בהפנינג צבעוני ומחזה ימי מרהיב. בהחלט בילוי יוצא דופן גם למשפחות בסופ"ש הקרוב.

הפנינג תרתי משמע. ברשות העירונית לספורט החליטו כי ביום שבת, במהלך התחרות , יתקיים הפנינג ענק שיכלול בין היתר תחרות סאפ, בשיתוף עם יוסי ברגר ממועדון WAVES, תחרות קיאקים בשיתוף עם מוריס וייצמן מקבוצת הפולו קייאק ופעילות ימית עם הילדים בעלי הצרכים המיוחדים, בשיתוף עם נמרוד הנגבי.

המשנה לראש העיר והממונה על הספורט מר משה בוטרשוילי: "הרשות העירונית לספורט משקיעה משאבים ומאמצים רבים בהנגשת ענפי ספורט שונים לציבור הרחב, אני מזמין אתכם ליהנות מאירוע יוצא דופן הכולל הפנינג צבעוני ומיוחד שיסגור את הקיץ בצורה חגיגית"

האירועים כולם יתקיימו בחוף הקשתות, הכניסה והחניה ללא תשלום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך