מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה גברה על הפועל אילת 65:78 במשחק אימון

ניצחון ראשון בעידן מאיר טפירו. אומנם במשחק אימון, אבל עדיין ניצחון. מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה גברה על הפועל "פתאל" אילת 65:78. אשדוד עורכת באילת מחנה אימונים, ברביעי ייפגשו הקבוצות למשחק אימון נוסף.
הזרים של אשדוד
הזרים של אשדוד (צילום: פבל)

ניצחון ראשון למאיר טפירו כמאמן. טפירו השיג בערב שני,  ניצחון ראשון על הקווים, 65:78 למכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה במשחק הכנה נגד הפועל "פתאל" אילת. אשדוד נמצאת באילת במחנה אימונים והקבוצות ייפגשו שוב למשחק אימון שני תוך יומיים ביום רביעי בשעה 18:00.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של אשדוד, שעם הגנה חזקה הצליחה לסיים אותה ביתרון 29:36. ההתקפה של המארחים השתפרה ברבע השלישי, אבל החבורה של מאיר טפירו הצליחה לשמור על הפרש זהה, 48:55. אילת, שחסרה את לה-קווינטון רוס, אפיק ניסים, פריאיי הנרי ואלון ספיר, קיוותה לייצר קאמבק דומה לזה שחוללה בשבוע שעבר נגד חולון, אלא שאשדוד לא איפשרה לה לקחת ממנה את הניצחון והגדילה את יתרונה לקראת הסיום, 65:78.

הרבו לקלוע לאשדוד: צ'ייס סיימון 18, ג'ייק כהן 16, אד דניאל 10, דניאל יואינג 7.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך