מרדף משטרתי פרוע בכבישי אשדוד

מרדף משטרתי רחב היקף אחרי גבר ואישה שנטשו את הרכב ונמלטים כעת רגלית
צילום: דודו חנונה

דובר המשטרה במרחב לכיש מוסר כי בשעות הבוקר בפעילות על פי מידע, זיהו שוטרי תחנת אשדוד ממשטרת מרחב לכיש רכב הנהוג על ידי אדם בפסילה. משהתבקש לעצור החל להשתולל ברחובות העיר תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך, נוהג בפראות נגד כיוון התנועה וחוצה צמתים ברמזור אדום. לאחר שלא נענה להוראות השוטרים לעצור שוב ושוב, התבצע אחריו מרדף והוקמו חסימות על מנת לעצור את נהג הרכב.

בשלב מסוים הנהג פגע בשתי ניידות ועלה על רגלו של אחד השוטרים שהיה בחסימה. לאחר מספר דקות הוא נעצר על ידי השוטרים שהיו ממוקמים בחסימה אחרת.

ברגעים אלו החשוד, אדם בשנות השלושים לחייו תושב אשדוד וחשודה נוספת שהייתה עמו ברכב, נחקרים בתחנת משטרת אשדוד. השוטר שנפגע ברגלו פונה לקבלת טיפול רפואי ובנוסף נגרם נזק לשתי ניידות משטרה בהם פגע החשוד.

צילום: יהודה שוורץ
צילום: יהודה שוורץ

ללא קשר לפעילות זו, משטרת אשדוד מתוגברת לרגל יום הבחירות כחלק מהיערכות המחוז הדרומי בעשרות שוטרים ומתנדבים הפרוסים ברחבי העיר ומאפשרים לאזרחים לממש בבטחה את זכותם הדמוקרטית, זאת לצד המשך פעילות משטרתית שגרתית בעיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך