רוני אוואט: "אני רוצה נקודות"

רוני אווט, מאמנה של מ.ס אשדוד סיכם את הכל במשפט אחד. מ.ס אשדוד רוצה לצבור נקודות ראשונות בליגת העל. אשדוד תצא למשחק חוץ בראשון באשקלון (19.30). שלושה שחקנים אמורים לערוך את הופעת הבכורה שלהם, רועי בקל, הבלם סשה איבקוביץ' ודן ביטון שהגיע מבאר-שבע. טום בן זקן ייעדר בגלל פציעה, קינדה נפצע באימון אבל יישחק. חאתם עבד אל חמיד או נינו גאלוביץ', מועמדים לתפקיד המגן במקומו.

"רוני אוואט ,מאמנה של מ.ס אשדוד סיכם במשפט אחד בתום האימון המסכם של קבוצתו, במוצאי שבת, לקראת המשחק ביום ראשון (19.30), באשקלון מול הפועל אשקלון את מה שעל ליבו: "אני רוצה נקודות".

אשדוד שלא צברה עד כה בשני המחזורים הראשונים נקודות, תצא "לדרבי הדרומי" מול אשקלון במטרה לחזור עם נקודות. אוואט: "אנחנו חוזרים אחרי פגרה הסגל כמעט מלא וכל הפצועים כמעט חזרו. אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה במגרש קשה והמטרה היא להביא נקודות וזה לא יהיה פשוט . אני כל הזמן משרד לקבוצה שאנו באים בכדי לנצח. יש לנו כלים לנצח כל קבוצה ".

שלושה שחקנים אמורים לערוך את הופעת הבכורה שלהם העונה בקבוצה. רועי בקל הקשר שנעדר בגלל פציעה, הבלם החדש הסרבי, סשה איבקוביץ' ודן ביטון שהגיע בעסקת העברתו של מיכאל אוחנה לבאר-שבע. בקל עצמו אמר לקראת המשחק: "כיף גדול לחזור לשחק. אני מקווה לעזור לקבוצה לחזור לנצח. אנחנו מודעים לעובדה שאשקלון היא קבוצה לא קלה ונעשה את המקסימום להגיע הכי מוכנים שניתן".

מי שייעדר הוא המגן הימני טום בן זקן, שסובל מכאבים בשרירי הבטן. מועמדים להחליפו, חאתם עבד אל חמיד או נינו גאלוביץ' הבלם. גדי קינדה נפצע באימון בברכו, אבל לאחר טיפול, יישחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך