התפילה בכל מעבר בחיים

הנועם שבחיי / טור אישי/סיגל דוד-בוקסדורף - במסע חיינו אנו עוברים כל כך הרבה שינויים, המביאים עימם צורך לשנות פאזה על מנת להתקדם אל פרק חדש בחיינו. לעיתים זה מתוך בחירה ולעיתים מתוך מקום שהוכתב לנו מלמעלה. השאלה כיצד אנו בוחרים להתמודד מול זה? אצלי התרחשו מספר מעברים, שהקריטי מביניהם, אשר תפס אותי חזק בבטן הרכה, הוא המעבר של נועמיקו לגן חדש, לגן עירייה.
ההגעה הביתה

במסע חיינו אנו עוברים כל כך הרבה שינויים, המביאים עימם צורך לשנות פאזה על מנת להתקדם אל פרק חדש בחיינו. לעיתים זה מתוך בחירה ולעיתים מתוך מקום שהוכתב לנו מלמעלה. השאלה כיצד אנו בוחרים להתמודד מול זה? אצלי התרחשו מספר מעברים, שהקריטי מביניהם, אשר תפס אותי חזק בבטן הרכה, הוא המעבר של נועמיקו לגן חדש, לגן עירייה.

המפגש וההיערכות לקראתו מצאו אותי חרדה, מתרגשת ומהוססת: מה יהא עם האוצר שלי? מי זו שתיגע בנשמתו הרכה, ותצליח להובילו יחד עימנו אל עבר היעדים הברוכים, שאותם אנו נכספים לממש יחד עם נועמיקו? גמילה מטיטול, אכילת מוצק וקידום בדיבור. מה עלול לקרות? הרי נועמיקו אינו מסוגל כעת לתקשר עמי בשיח מלא וברור (לעת עתה), מה יקרה אם יציקו לו או שמא יגרמו לו עוול? כל השאלות והחששות התערבלו להם יחדיו באופן מבעית. הבנתי כי אני חייבת לשחרר, ראשית את נועמיקו שלי.

כן, לאפשר לו לצאת מהכנפיים שלי אל עבר הגיבוש של "האני שלו" להמשך "נתיבי המראה" תוך השגחה אישית מושכלת. תוך התחושות אני נושאת בליבי תפילה, שכל מי שנשמתו נוגעת בחינוך האחר, ידע לעשות זאת באהבה גדולה תוך הצבת גבולות ברורים וחזקים, ושהם יהיו מרופדים ורגישים בתוך הלב פנימה. ולך נועמיקו שלי, אאחל שכל מי שמצליח לגעת בנשמתך יבין שהוא זכה באור עיניך ובעומק נשמתך לקראת מסע מרתק מאין כמוהו, כי אתה, כן אתה הוא המעבר הכי קסום שהיה לי בחיים. מסתם אימא רגילה הפכת אותי לאימא מיוחדת, המצרפת את תפילותיה שנולדו יחד עימך:

א. שכל מי שייגע בנשמת אפך, יבין שהוא מצליח לנשום אוויר פסגות.
ב.שכל מי שיבקש לקדם את דרכך, ידע כי הוא עושה עבודת קודש.
ג. שכל מי שישכיל לחבוק אותך ולשלב עצמו בעולמך, ידע שהוא הופך בן רגע לאדם מיוחד.
ד. שכל מי שילך עמך באמונה שלמה ומתוך כנות ויושרה פנימית תוך הבנה כי לך יש את הזכות הבסיסית להתפתח לכל כיוון אפשרי, יבין שהוא פורץ דרך וחשיבה אמיתית.
ה. שכל מי שישכיל לראות מולו ילד שווה זכויות, יבין כי הוא בונה לבנה נוספת בבניין הווייתך, ובכך למעשה יזכה להיות בין המהנדסים הבכירים של החברה האנושית.
ו. שכל מי שיפסע יחד עימך יד ביד, צעד-צעד אל עבר הגשמת פסגת חלומותיך הכמוסים, ידע שהוא מהלוחמים הטובים ביותר למען החולמים.
ז. שכל מי שדרכו תשתלב עם דרכיך בדרך הנועם והענווה, ידע שהוא בסיס לאומה נאורה.
ח. שכל מי שיציב בפניך אתגר, יבין שלך אין גבול גם אם יש שמיים.
ט. שכל מי שיקום בבוקר לקראתך, יעשה זאת ביצירתיות ותוך חדוות העשייה.
י. שכל מי שירקום עבורך תוכנית ייחודית, יצליח לזהות כי אתה מיוחד במינך, והכי מכל שכל מי שעמך יבין, שהוא זכה באוצר כה יקר בעל ערך שלא יסולא מפז.

מייל: sigaltismotek@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך