לשלול אזרחות למי שחוגג בראש חוצות פגיעה ביהודים

נער ממזרח ירושלים ששוחרר מהכלא לאחר שזרק אבנים על מכוניות בכוונה לפגוע ביהודים, התקבל באהבה ענקית, בריקודים, שירים והנפת דגלי חמאס. אי אפשר שתושבי מדינת ישראל, יתמכו בטרור נגד אזרחים אחרים במדינה. הם צריכים לשלם על זה מחיר כבד.
לשלול אזרחות למי שחוגג בראש חוצות פגיעה ביהודים

חכם סידי רוצה לשנות מהרגלו בפעם הזו. ברשותכם.

ונפתח בידיעה:  "בסוף השבוע שוחרר מהכלא נער בן 17 ממזרח ירושלים שריצה שנת מאסר אחרי שהורשע בזריקת אבנים על מכוניות. בשכונתו ואדי ג'וז ארגנו לו קבלת פנים שכללה ריקודים, הנפת דגלי חמאס וקריאות שמחה" (וינט, 29.8).

רגע רגע. שנייה לפני שחכם סידי ממשיך. עוד המשך מהידיעה ברשותכם…. "בתחילת החודש היו במזרח העיר תמונות דומות כשעשרות תושבי ג'בל מוכבר חגגו את שחרורו של סופיאן עבדו, שעמד בראש חולית חמאס שתכננה להרעיל ישראלים ב"קפה רימון" בעיר לפני 14 שנה"

הבנתם? תודה.

לא מדובר כאן בשטחי הרשות הפלסטינאית, למרות שבפועל הם כן. לצערי. המדובר בשטחים שייכים למדינת ישראל, חלק מירושלים המאוחדת. היכן שנמצא הסמל היהודי הגדול ביותר – הכותל. שריד לבית המקדש. אני חוזר, החגיגות למחבלים נערכו בתוך מדינת ישראל, אשר מי שמתגורר במזרח ירושלים נחשב לתושב מדינת ישראל. הוא מחזיק בתעודת זהות כחולה. אומנם לא אזרח, הוא אינו יכול להצביע לכנסת (לעירייה כן), אבל בהחלט במעמד כזה שמדינת ישראל לא יכולה לסלקו מתי שתחפוץ.

עכשיו החכם רוצה לשאול אתכם שאלה? איך אפשר ככה? איך אפשר שמישהו שחי במדינת ישראל, חי ממדינת ישראל, ינהג ככה. אז תגידו. עזוב אותך חכם סידי, הרי מדובר במיעוט שבמיעוט שפוגע בנו? אז אגיד לכם שלא הבנתם את הידיעה. לא הבאתי את הידיעה לספר על מי שניסה לפגוע ביהודים, אלא לאלה שחגגו בריקודים, שירים והנפת דגלי חמאס, לכבוד אלו שניסו או פגעו ביהודים. הבאתי את הדברים להראות את תגובה של הסביבה למעשה שלהם. איך מתארים את זה בידיעה : "ריקודים הנפת דגלי חמאס וקריאות שמחה". פה הבעיה שלי. בעצם של כולנו.

אי אפשר להתעלם מהבעיה. אי אפשר שתושבי מדינת ישראל, יתמכו בטרור נגד אזרחים אחרים במדינה. נכון, חכם סידי אינו ילד (לצערי), ברור שאין אהבה גדולה שם למדינת ישראל וליהודיה, אבל אין לי בעיה עם מישהו שלא אוהב אותי, יש לי בעיה עם מישהו שפוגע בי ולא פחות מזה, ממישהו ששמח שאני נפגע, מהלל את הפוגע ולמעשה מכשיר את המפגע הבא.

אז אתם מיד תבואו ותגידו מה אתה מציע? תבואו תבואו, בבקשה תגידו. חכם סידי לא חושש מזה. אגיד לכם מה אני מציע. תגידו שאני מתנהג כמו במשטרים דיקטטוריים, תגידו מה שאתם רוצים. אבל כל מי שיערוך מצעדי פגיעה וגם, שמחה וקבלת פנים חגיגית על מי שפגע ביהודים כי הם יהודים, תישלל לו התושבות. בואו נראה אותם צוהלים כמה מאות מטרים מזרחה יותר, ברשות הפלסטינאית. הרי אם ניקח להם את תעודת התושב ונעביר אותם לרשות, יהיו פה כאלה מהומות. הבנתם? לשמוח על פגיעה במדינה ובאזרחיה היהודים כן. לעזוב לרשות. מה פתאום. תושבי מזרח ירושלים יודעים ששם זה עבורם גזר דין מוות. אבל זה לא מפריע להם לעשות לנו , טוב חלקם, את המוות, או לשמוח על זה ולחגוג כל פגיעה ביהודי כי הוא יהודי.

אז הם יפנו לעולם. נכון? נניח לארה"ב או אירופה. ארה"ב עכשיו עסוקה בבחירות. לא נראה לי שמישהו יתפנה עכשיו לתושבי מזרח ירושלים. בכלל כשאובמה יעזוב ויגיעו הילארי קלינטון או בוודאי דונאלד טראמפ, הם ישמעו פחות מאובמה (ברוך שפטרנו ממנו) את הצד הפוגע. שניהם קרובים לישראל הרבה יותר מהאסון שמכהן כיום בבית הלבן.

אז יפנו לאירופה. אירופה הרי תמיד הייתה קשובה יותר לצד הפלסטינאי (ואגב רבותיי, זה הם רואים עצמם פלסטינאים ולא ישראלים). היום אירופה לא יכולה כבר לראות טרור אסלמי קיצוני, בוודאי לא להקשיב לו. היום אירופה פחות קשובה לענייני הפלסטינאים ברשות הפלסטינאית, אז בוודאי לענייני פלסטינאים שחיים בתוך ישראל. אירופה עסוקה בעצמה. היא עסוקה בלהתגונן מאותו טרור, שתושבי מזרח ירושלים מפגינים כלפיו שמחה וצהלה. הבנתם?

חכם סידי לא הסתיר אף פעם את דעותיו הימניות. ההפך אני גאה בהם. אני ימין ליברלי. ימני שמבין שחיים פה יחד, יהודים וערבים. כן טוב לא טוב, זה המצב. אבל שמישהו שחי בקרבנו, יאכל מכף ידה של המדינה, יצהל ישמח ויחבק מחבל שפגע ביהודים? פה עובר הגבול. אני הייתי ממן את ההסעה שלהם לחלק הפלסטינאי. מונית ספיישל עליי.

מה עושים ראשי המדינה? כרגיל כלום. לזה כבר התרגלנו. פעם אחת יגלו מי שחוגג על דם יהודי לרשות הפלסטינאית ותראו איזה שקט יהיה פה. יחגוג בלב. יפחד אפילו לחגוג במחשבה שלו. אבל הם בוחרים לא לעשות כלום. זה הכי קל. אז חגגו למחבל שרצה להרעיל יהודים ואו מחבל שזרק אבנים במטרה לפגוע במכונית שמי שנוסע בהן ימות (מה שכבר ארע). ראשי השלטון לא נוסעים בכבישים ללא שמירה לדוגמא. הם חיים בביטחון גמור. מה אכפת להם. אל תצפו מהם לדבר או חצי דבר בעניין. רק מילים מילים. מכבסת מילים.

רגע, רגע, אני חוזר בי,  בעצם הם כן עושים. אזכיר זאת בכל הזדמנות אפשרית. הם שופטים בכדי להכניס לכלא חייל שחיסל (די עם המילה הרג) מחבל שבא להרוג יהודים, כי הם יהודים. את אותו מחבל שאלאור עזריה חיסל , אף אחד לא יקבל בדגלי חמאס, שירים ריקודים ובתהלוכות…

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך