יואב ג'רפי: "כשהייתי ילד קטן חלמתי לשחק נגד מכבי ת"א, עכשיו אני מגשים את זה"

יואב ג'רפי, שוערה של מ.ס אשדוד, בלט במשחק פתיחת העונה מול קריית-שמונה * זו אותה קריית-שמונה מולה שיחק לראשונה כשוער בליגת העל, בזמן ששיחק בהפועל רעננה * עכשיו הוא במדי מ.ס אשדוד רוצה לעזור לה להצליח בליגת העל * יש שוער בשער

בפעם האחרונה שיואב ג'רפי (23) עמד בשער בליגת העל זה היה מול קריית-שמונה, הוא לבש את החולצה של הפועל רעננה, לפני שתי עונות. השוער דניאל ליפשיץ לא שיחק והוא קיבל את ההזדמנות לראשונה בחייו. בשבת שעברה שוב הוא עמד בקריית-שמונה, שוב בליגת העל, אלא שהפעם כשוער הראשון של מ.ס אשדוד. ג'רפי היה מבולטים בקבוצה למרות ההפסד (1:0). רצינו לשמוע ממנו מה היה, לאן פני הקבוצה וההרגשה לשחק בליגת העל, הפעם כשוער ראשון.

נו יואב, איך היה?
"תלוי מאיזה בחינה אתה מדבר. מבחינת הקבוצה הפסדנו. מה יכול להיות טוב בזה? אבל מבחינה אישית היה לי משחק טוב. הייתי שמח ששני הדברים היו מתחברים לנו יחד"

מה יש לך עם קריית-שמונה?
"(צוחק) הייתי עד כה 3 משחקים בליגת העל, מתוכם שניים יצאו בקריית שמונה. עוד לא ניצחתי שם, אבל אני מאמין שעוד אחזור בעזרת השם לנצח".

אגב היו תלונות על השער שספגתם והאדום המיותר לברוצי'ץ'. הייתה עליך עבירה בשער של קריית-שמונה?
"לדעתי זו הייתה עבירה, זה היה ברחבה כדור גובה שיצאתי לקחת בחמש והשחקן של קריית-שמונה לא רק היה במגע איתי, אלא ממש פגע. גם אחר כך השופט לא היה צריך לתת אדום לקרלו, כי הם כבשו. אבל אני לא מתעסק בזה, לא רוצה להשמיע תירוצים. לא בגלל זה הפסדנו".

לא פתיחה כמו שחשבתם. אולי הלחץ מהמשחק הראשון?
"לא היה לחץ, הייתה התרגשות. זה לא תירוץ. הייתה התרגשות במיוחד שזה משחק פתיחת עונה ועוד בליגת העל, כשעבדנו קשה בכדי לחזור אליה לרגעים האלה. אז כן, הייתה התרגשות אין ספק, אבל לא התחבר כל כך. משחק הבא יהיה כבר יותר טוב, יש משחקים גם כאלה".

משחק הבא, ביום ראשון, מכבי ת"א. מתרגש לקראת זה?
"אני מתרגש בכל משחק. ברור שמשחק מול קבוצה שהיא קבוצה גדולה, אבל גם בליגה הלאומית הייתי מתרגש לפני משחקים, גם לפני משחק אימון אני מתרגש, אם לא היה לי את זה לא הייתי משחק. אין ספק שזה חלום של כל ילד לשחק במשחקים האלה, נגד מכבי ת"א, הפועל ת"א, בית"ר ירושלים מכבי חיפה. כשהייתי ילד קטן חלמתי לשחק במשחקים האלה, עכשיו אני מגשים את זה".

המשחק מול קריית שמונה מייצג את הצפוי העונה, את הקשיים?
"אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת. זה היה רק משחק אחד. תאמין לי אנחנו עוד ננצח השנה ונראה משחקים טובים. זה היה רק משחק אחד, שלא מעיד על העתיד. משחק אחד לטוב ולרע".

ביום שני, לאחר המשחק מול מכבי ת"א, אתה חוגג יום הולדת 23, מה מאחל לעצמך?
"קודם כל בריאות ושנעשה עונה טובה, זו עונה ראשונה בליגת העל וחשוב לי שהקבוצה שלנו תצליח. זה מה שאני מאחל לקבוצה. לעצמי אני מאחל רק בריאות"

וכמה שפחות גולים?
"כן גם זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך