אדיר כהן מאשדוד נבחר לשביעיית טורניר אליפות אירופה דרג ב

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד רשמה הישג ענק, היא זכתה בטורניר אליפות אירופה עד גיל 18, דרג ב', שנערך בליטא. בעקבות הניצחון היא העפילה לדרג הבכיר באירופה, אחר ניצחון בגמר על נבחרת איטליה 25:26 (12:12). אבל יש עוד אדיר כהן שחקנה של הפועל אשדוד נבחרת לשביעיית המצטיינים בטורניר.
אדיר כהן מאשדוד נבחר לשביעיית טורניר אליפות אירופה דרג ב

הישג ענק לכדוריד וכבוד גדול לאשדוד, להפועל אשדוד בכדוריד ושחקנה אדיר כהן.

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד זכתה  זכתה בטורניר אליפות אירופה עד גיל 18, דרג ב', שנערך בליטא. היא העפילה לדרג הבכיר באירופה אחר ניצחון בגמר הערב על נבחרת איטליה 25:26 (12:12). המשמעות היא שגם נבחרת הנוער וגם נבחרת העתודה ישחקו ב-2018 באליפויות אירופה בדרג הראשון.

אבל יש עוד אדיר כהן מקבות הכדוריד לש הפועל אשדוד היה מהמצטיינים בטורניר ונכנס לשביעית המצטיינים של הטורניר, בצוותא עם יהב שמיר,\ שחקן נוסף של נבחרת ישראל. הוא בלט ברוב המשחקים ובמשחק הגמר כבש 4 שערים.

אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה בשיוויון, האיטלקים כבשו ראשונים בפתיחת המחצית השנייה. נדב חביב הגיב עם שני שערים רצופים, כולל שער היתרון 13:14 ממסירה נהדרת של יהב שמיר השוער הנפלא. אדיר כהן (שלושער) ורותם סגל העלו את הנבחרת ליתרון משמעותי 14:18 (37').
האיטלקים לא נכנעו, והגיבו בשלושה שערים רצופים – מה שהוביל את דאמיר אקליץ' לקחת פסק זמן בדקה ה-40. תומר בודנהיימר, מידד קרוייטרו וגורמן עצרו את החזרה של האיטלקים – 17:21 לישראל (44'). חביב קבע 19:23, אבל האיטלקים צימקו שוב – 23:22 (52'). בן זימן כבש שער חשוב – 22:24. האיטלקים לא ויתרו והקטינו את הפיגור לשער. יונתן דיין כבש את ה-23:25 (56'). שמיר הוסיף עצירה נפלאה, אבל האיטלקים שוב צימקו ל-25:24 שתיים וחצי דקות לסיום. הקפטן תומר בודנהיימר כבש את ה-24:26 וקירב את הנבחרת לניצחון. הנבחרת ניצחה בסיום 25:26.
אדיר כהן, המקשר שנבחר לשביעיית המצטיינים של הטורניר, והיה נהדר בשלבי חצי הגמר והגמר עם כיבוש של 14 שערים בסה"כ, סיפר: "זו הייתה שנה קשה של אימונים, שהשתלמה בסופו של דבר. האליפות הייתה לא פשוטה, ובסופו של כל משחק התעלינו על עצמנו והראינו אופי של לוחמים. באנו בגישה של לתת את המקסימום ובסוף זה השתלם לנו. התחושה היא מדהימה. אני רוצה להודות לכל ההורים על התמיכה. הם באו לכאן לראות אותנו, ועזרו לנו המון".

במקביל, הפועל אשדוד תסיים את הכנותיה לליגה ולמשחקי גביע איגוד השופטים כאשר היא תתארח הערב בהרצליה למשחק אימון אחרון לפני שמינית הגמר ביום שישי הקרוב מול רמה״ש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך