אואט: "הייתי מצפה מהשופט לשיקול דעת טוב יותר"

מ.ס אשדוד מאוכזבת לא רק מהתוצאה. היא מאוכזבת גם מהשיפוט של איתן שמואלביץ', שופט המשחק מול קריית-שמונה (0:1 לקריית-שמונה), שטעה בהרחקת ברוצ'יץ' והשאיר את אשדוד ב-10 שחקנים. באשדוד מקווים כי בקל, קינדה הפצועים ובאגריץ' שטרם הגיע השחרור שלו, יוכלו לשחק מול מכבי ת"א במחזור הבא.

אכזבה במ.ס אשדוד מההפסד במחזור הפתיחה (1:0 לקריית שמונה), אבל בעיקר אכזבה ואולי גם כעס על ההחלטה ששינתה את המשחק. החלטה של השופט איתן שמואלביץ', שהרחיק בניגוד לחוקה את המגן קרלו ברוצ'יץ', שהיה צריך לקבל כרטיס צהוב, מאחר והכדור שעצר בידו נכנס פנימה. לכן היה צריך לפסוק שער וצהוב ולא פנדל ואדום.

המאמן רוני אואט: "היית מצפה מהשופט לשיקול דעת טוב יותר. חבל. אני מאוכזב מאוד, לא חושב שזה משחק שהיינו צריכים להפסיד בו. מתסכל כי היינו שווים יותר במשחק הזה".

באשדוד מקווים כי שני הקשרים האחוריים של הקבוצה, רועי בקל וגדי קינדה יוכלו לחזור לשחק עד למשחק בראשון הבא מול מכבי ת"א. השניים סובלים מקרעים קטנים בשרירים, קינגה בארבע ראשי ובקל בירך קדמי והשבוע ידעו מה מצבם. קינדה אומנם ישב על הספסל, אבל לא שיחק. בקל לא היה בכלל בסגל. שניהם הם הקדרים האחוריים שאמורים לפתוח בהרכב.

גם החלוץ הקרואטי, דראן באגריץ' לא היה בסגל בגלל שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע. בקבוצה מאמינים שהשחרור יגיע בימים הקרובים והוא יהיה בסגל ואלי גם בהרכב מול מכבי ת"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך