מ.ס אשדוד תארח את מכבי ת"א במחזור השני ביום ראשון (21.00) – מצורפים המחזור הראשון והשני

בשבת (20.00, ספורט 5 לייב) תתארח מ.ס אשדוד (עדיין לא ידוע היכן) למשחק פתיחת העונה מול קרית-שמונה. אבל במחזור השני היא תארח את מכבי ת"א. נקבע כי היא תארח את ת"א ביום ראשון (28.8, 21.00). שידור ישיר בספורט 2. טרם נקבע היכן יערך המשחק. אשדוד תנסה להכשיר את אצטדיון הי"א למשחק או עשויה לבקש אישור חד פעמי. אם לא, היא תארח ככל הנראה בראשל"צ.
מ.ס אשדוד תארח את מכבי ת"א במחזור השני ביום ראשון (21.00) - מצורפים המחזור הראשון והשני

משחק הליגה במחזור השני, בו תארח מ.ס אשדוד את מכבי ת"א, במסגרת ליגת העל, ייערך ביום ראשון, 28.8 וייפתח בעשה 21.00. המשחק ישודר בשידור ישיר בערות ספורט 2.

כך נקבע על ידי מנהלת הליגות בכדורגל, שפרסמה את לוח המשחקים לשני המחזורים הקרובים. אשדוד תשחק את משחקה הראשון בליגה בשבת הקרובה בשעה 20.00, בחוץ מול קריית-שמונה ויהיו פריצות לשידור בספורט 5 לייב. עדיין לא ברור היכן תתארח אשדוד, כי מגרשה של קריית-שמונה, טרם אושר.

גם לגבי משחקה של מ.ס אשדוד מול מכבי ת"א אין עדיין פרטים היכן ייערך. באשדוד ינסו להכשיר את אצטדיון הי"א למשחק או לחלופין היא עשויה לבקש אישור חד פעמי. אם לא היא תארח כנראה את מכבי ת"א באצטדיון בראשל"צ, בו אירחה בגביע הטוטו.

מחזור ראשון
מחזור ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך