אואט: "שתהיה שנה חלומית, בריאות, אושר ושנמשיך להצליח".

רוני אואט, מאמנה של מ.ס אשדוד חגג היום, שישי יום הולדת 48. השחקנים הפתיעו אותו בעוגה במהלך חגיגת ברית המילה לבנו של מאמן הכושר יוסי פחימה. אואט הנרגש: "שתהיה שנה חלומית". בינתיים מכת פציעות בקבוצה, קינדה, אוחנה, עזריאל וברוצי'ץ אינם כשירים לגמרי.
חוגגים יום הולדת

עונת הכדורגל נפתחת בעוד שבוע, אבל כבר היום, שישי, הייתה סיבה למסיבה במ.ס אשדוד, כשהמאמן חגג יום הולדת 48.

שחקני ואנשי הקבוצה הפתיעו את המאמן במהלך ברית המילה של בנו של מאמן הכושר יוסי פחימה, בעוגת יומולדת. אואט הנרגש, אמר "מקווה שתיהיה לכולם שנה חלומית, בריאות ושנמשיך להצליח".

בעניין אחר לגמרי, מכת פציעות  במ.ס אשדו שבוע לפני פתיחת העונה. מיכאל אוחנה התאמן ונטש בשל כאבים בקרסול. חן עזריאל עם כאבים בשריר הארבע ראשי והמגן הקרואטי קרלו ברוצ'יץ' עם רגשיות בשריר הירך האחורי.

גדי קינדה שנפצע במהלך המשחק מול באר-שבע ונטש במחצית הראשונה, עדיין לא מתאמן. הוא עבר צילום בברכו היום, שישי והתשובות אמורות להגיע בתחילת השבוע, אז יידעו מה מצבו. בקבוצה מקווים כי הארבעה יהיו כשירים לקראת המשחק הראשון מול קריית-שמונה, אבל נערכים לכל תרחיש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך