מהו סוד הזיווג שלכם

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

טו באב מצוין כיום מועד של שמחה ואהבה בעם ישראל, בימי קדם היו לובשים בגדים לבנים ויוצאים לרקוד בכרמים, למצוא את הזיווג המתאים. השאלה נשאלת האם קיימת התאמה? הנומרולוגיה מאפשרת לנו למצוא התאמה זוגית, אבל כיצד לעשות זאת נכון.
כולנו רוצים למצוא אהבה אמיצה, כנה וסוחפת שתעניק ביטחון, למצוא זוגיות חיובית שתמלא את עולמנו ותשלים אותו. מי אינו רוצה מערכת זוגית נכונה ותקשורתית? יישנם הרבה שיטות בהם תוכלו להבין את הכוחות שמניעים את הזוגיות שלכם ומהו סוד הזיווג שלכם. אחת התהיות הבוערות והחשובות בחייו של כל אדם נוגעת לשאלת הזוגיות בחייו. כולנו שואפים לזוגיות ההרמונית המושלמת כזו הנצפית בסרטים, כולנו חולמים על זוגיות אוטופית שבה הכול מושלם, הכול ורוד, הכול יפה. ואין זה משנה באם אנחנו נעדרי זוגיות או בתוך זוגיות או שמא לאחר פרידה ולקראת זוגיות עתידית וחדשה.

תורת הזיווגים בנומרולוגיה עוסקת באפשרות לבדוק את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית בין גבר ואישה, אם תהיה לו לעזר או לנגד, דהיינו אם הקשר יהיה שלם ומאוזן או לחילופין בעל אופי אנרגטי שלילי, מה שעלול לגרום למועקות ולפגיעות עד לרמות של דחייה ושנאה. לבחון מוקדם ובדיקת התאמה זוגית עשויים לחסוך את בעיות הרבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה. כל יום שעובר עם הקשיים, השמחות והעצב מחזק או לעיתים אף מחליש את החיבור בין בני הזוג רווקים או נשואים.

חבלי הקסם המחברים בין גבר לאישה אינם ניתנים לראייה בעין, אלו בנויים ממשיכה גופנית, שכלית, רוחנית ומעצם נוכחותו של בן הזוג בחיינו שגורמת לנו להרגיש בטוחים ונאהבים. לכן, מומלץ תמיד לבדוק את ההתאמה הזוגית וזאת כאמור לחסוך את עוגמת הנפש ומכאוב הנשמה. אלה המתקשים לשמור על מסגרת זוגית יציבה או שהיחסים במשבר, מומלץ לבחון באופן מעמיק כיצד ניתן לפתור את הבעיה ולקבל כלים להתנהלות נכונה.

התאמה זוגית נבדקת על פי קריטריונים רבים כגון שמות, תאריך לידה, עיתויים ועוד… אתן דוגמא בתאריך הלידה עצמו, כאשר כל תאריך לידה מורכב מכמה מספרים וצריך לדעת ולהבין בצורה מעמיקה את מהותו של כל מספר, אתן דוגמא ראשונית בסיסית.
סיכום תאריך הלידה 10.2.1987 וצמצומו למספר חד ספרתי. 10+2+1987=28=1

מספר 1: אוהב לנהל את הקשר הזוגי ואת בן הזוג, לחשוב שכול דבר צריך קודם להשקפת עולמו, שתלטן ובעל אגו. אולם מה קורה כאשר שני בני הזוג יהיו עם מספר גורל 1? אז כמובן ששניהם ירצו לנהל ולשלוט בקשר, והתוצאה הישירה היא מריבות וחוסר פשרה שמובילות לריחוק בין בני הזוג. על מנת לאפשר לקשר זוגי כזה להתקיים, חשוב לתת את הכלים הראשונים לתחילת הקשר על מנת למנוע את המהמורות בהמשך.

מספר 2: הוא רגיש ומנוהל על פי הרגש ופועל על פיו הן בחיובי והן בשלילי, אולם חשוב לו לשמור על שלום בית, יודע להתפשר ולהתנהל בדרכים דיפלומטיות. כל אדם מביא עמו למערכת הזוגית את התכונות המולדות, שמו, הבית והסביבה שבא גדל שמשפיעים על המערך השלם בחיינו שנקרא זוגיות.

באיחולי זוגיות פורייה וברוכה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך