אשדוד פוגשת את ב"ש בגביע הטוטו. בקל: "הכנה טובה לליגה"

בשלישי (19.30, טוטו טרנר), תפגוש מ.ס אשדוד את אלופת המדינה, הפועל באר שבע במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. אשדוד רוצה לעלות לרבע הגמר. זה יהיה מבחן רציני לאשדוד לפני פתיחת העונה. אוחנה וברוצ'יץ' הפצועים ייעדרו. באגרי'ץ אמור לפתוח בהרכב. הקשר בקל: "באר שבע קבוצה מצוינת". הסעות ייצאו בשעה 17.30 מאיצטדיון הי"א.
עזריאל והחברה חוגגים
עזריאל והחברה חוגגים. (צילום: פבל)

מ.ס אשדוד תפגוש ביום שלישי (19.30, טוטו טרנר), בבאר שבע את אלופת המדינה, הפועל באר שבע, למשחק במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו.

המטרה של אשדוד היא כפולה. ראשית לעשות  בכדי לעלות לרבע גמר גביע הטוטו. היא תעשה זאת אם תסיים בתיקו ומעלה בבאר שבע. מנגד אשקלון צריכה לנצח את בית"ר ירושלים בתוצאה גבוה. תיקו או ניצחון של בית"ר ירושלים  ואשדוד עלתה בכל מצב ובכל תוצאה.

המטרה השנייה היא לעמוד בצורה טובה מול האלופה מבאר שבע. עבור אשדוד מדובר בהכנה הטובה ביותר שיכולה להיות לפני פתיחת העונה. באר שבע, גם בהרכב משני בחלקו, היא קבוצה טובה מאוד.

כמו שזה נראה מיכאל אוחנה וקרלו ברוצ'יץ' לא יישחקו מול באר שבע. שניהם פצועים ובאשדוד רוצים לתת להם מנוחה לקראת פתיחת העונה ב-20.8. אגב השוער יואב ג'רפי שפרק את אצבעות ידו, רוצה לשחק, אבל נראה כי הצוות המקצועי יאפשר לו מנוחה, לפחות עוד משחק אחד. רועי משפתי, אמור לפתוח בהרכב.

חשקן נוסף שכנראה יקבל את חולצת ההרכב הוא הזר הקרואטי החדש, החלוץ דראזן באגר'ץ'. באגריץ' היה טוב בדקות שנכנס בתיקו מול אשקלון ובקבוצה רוצים "להריצו" לפני פתיחת העונה.

רועי בקל, קשרה של הקבוצה: מגיעים לשחק מול האלופה באצטדיון הביתי שלה. ב"ש קבוצה מצוינת עם סגל עמוק וטוב . נגיע במטרה להמשיך את ההתקדמות שלנו .למרות ששתי הקבוצות הבטיחו את העליה לשלב הבא בגביע הטוטו אף אחת לא תקל ראש במשחק כי אני חושב שזאת עוד הכנה טובה ואנדיקציה לליגה.

אוהדי הקבוצה יוציאו הסעה למשחק בבאר שבע, שתצא בשעה 17.30 מרחבת איצטדיון הי"א .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך