אליסון הייטאוור חתמה במכבי בן אשדוד

מכבי בן אשדוד החתימה את אליסון הייטאוור, הגארדית בת ה-28, 1.76 מ', ששיחקה לפני שתי עונות בקבוצה. השחקנית שנפצעה בבירכה לפני 2 עונות, עברה בדיקה רפואית שהוכיחה כי היא כשירה והוחלט להחתימה. בדף הרשמי של הקבוצה נכתב: אנחנו בטוחים שעדיין לא הספקתם לשכוח את הביצועים המרשימים שלה ונרגשים לקראת אלה שכבר יבואו".
אליסון הייטאוור חתמה במכבי בן אשדוד

מכבי בן אשדוד, דאבליסטית המדינה בכדורסל לנשים, החתימה את אליסון הייטאוור, הגארדית בת ה-28, 1.76 מ', ששיחקה לפני שתי עונות בקבוצה.

הייטאוור, שיחקה בקבוצה כמואר לפני 2 עונות ונפצעה. בשל הפציעה היא שיחקה רק בגביע אירופה. לבסוף הוחלט שהיא תעבור ניתוח בברכה וההחלמה כאמור נמשכה זמן רב. מאמן הקבוצה עדן ענבר רצה את הייטאוור לעונה המפרכת הצפויה, בישראל ובאירופה ולאחר שעברה בדיקה רפואית שאישרה שיכולה לשחק, היא הוחתמה.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב:

"שמחים לבשר על החתמה נוספת: אליסון הייטאוואר האהובה והכ"כ מוכשרת חוזרת אלינו!!
על אליסון לא צריך לכתוב הרבה, מהגארדיות המעולות ששיחקו כאן, אנחנו בטוחים שעדיין לא הספקתם לשכוח את הביצועים המרשימים שלה מהקדנציה הקודמת ונרגשים לקראת אלה שכבר יבואו.
המלצה שלנו – תשמרו הרבה כוחות, אוקטובר מתקרב בצעדי ענק ואתם לא רוצים לפספס את כל הטוב שיש לקבוצה שנבנית אצלנו להציע.. איחולי ברוכה השבה לאליסון (התגעגענו..) ויאללה אשדוד !"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך