2 דקות לשלב הבא. 2:2 למ.ס מול אשקלון

פעמיים הוליכה מ.ס אשדוד מול אשקלון, בגביע הטוטו ופעמיים אשקלון הישוותה. אשדוד החמיצה גם פנדל מרגלי חן עזריאל. אור אינברום ודין דוד כבשו לאשדוד. אשקלון בכמה מצבים, ניצלה טעויות בהגנה של אשדוד להשוות בדקה ה-88 לכבוש את השיוויון. ניצחון היה מעלה כמעט בוודאות את אשדוד לשלב הבא בגביע הטוטו.
עזריאל
יחסר? עזריאל

כשלא כובשים סופגים. את זה כל ילד שמשחק כדורגל יכול ללמד אתכם. זה בדיוק מה שקרה למ.ס אשדוד. במקום לסיים את המשחק הזה מול אשקלון בגביע הטוטו ב-4 או 1:5, היא סיימה אותו ב-2:2, כשהיא סופגת שער שיוויון בדקה ה-88. 2 דקות מניצחון שני ומהשלב הבא.

אשדוד טובה מאשקלון. בוודאי זו ששיחקה במוצאי שבת, עם 6 שחקני הרכב ביציע שלא אושרו בבקרה התקציבית. בסיום המשחק באשדוד דיברו על חיזוק בהגנה, מה שמלמד כי אשדוד הייתה צריכה לצאת מהמשחק הזה בניצחון.

זה התחיל בדקה ה-27, או נכון יותר לא התחיל. דגו ספק הכשיל את גדי קינדה (המצטיין) ברחבה וחן עזריאל בעט את הפנדל, אבל שוער אשקלון חדריאן הדף מצוין. 10  דקות אחר כך זה כבר היה 0:1 לאשדוד. אור אינברום יצר לעצמו מצב, תוך שהוא עובר את הגנת אשקלון ומשם 1:0 . שער מדהים.

בדקה ה-52, עבר דגו ברחבה, הוציא רוחב והירקלי דפריזדה הנבחן של אשקלון עשה מזה 1:1. 12 דקות עברו ואשדוד הצליחה לכבוש לאחר החמצות חוזרות ונשנות גדי קינדה עבר כמעט מגרש שלם, הוציא לעזריאל מצוין והאחרון ברוחב לא פחות יפה השאיר את דין דוד לבדו 1:2. לאשדוד. החלוץ החדש, דראזן באגריץ', שנכנס כמחליף הראה שאשדוד נכנס והיה טוב, כמו גם ניב זריהן.

כזה היה נראה גמור ואשדוד נראתה בדרך לשלב הא, היא ספגה. כדור קרן עבר את הגהנה וטל מכלוף נגח לפני כולם פנימה 2:2. תיקו שכולו הפסד. בשליש תפגוש אשדוד את באר שבע האלופה בחוץ, במחזור השלישי והאחרון.

אשדוד: משפתי , בן זקן, ניבאלדו, גאלוביץ', ברוצ'יץ' (טובול 46), בקל, קינדה , אינברום (אוחיון, 74), אלחמיד (זריהן, 58), עזריאל (בגריץ', 67), דוד (איברהימוביץ', 74)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך