לידיעת גרמניה, זה טרור מה שאתם עוברים, לא פשע

5 פיגועים רצחניים בשבוע, והגרמנים עוד מתווכחים אם זה טרור או פשע רגיל, אם זה לא היה העם שגרם לנו לשואה, עוד חכם סידי היה מרחם עליהם... ככה פותרים בעיות טרור בגרמניה מסתבר, לא קוראים להם טרור, קוראים להם פשע ובזה נגמר הסיפור, או ככה לפחות הם חושבים, אז שימשיכו לחשוב
רגב וכחלון כמו שמצאתם כסף לקריית שמונה תמצאו לאשדוד

גרמניה ואירופה כולה ממשיכות לשחק את המדינות התמימות על גבול הטיפשות, על גבול האבסורד. אין להם פיתרון לבעיית הטרור הקשה שהביאו להם המהגרים המוסלמים שמציפים את אירופה, אז הם מנסים לפתור את זה על ידי זה שלא יפתרו את זה. מבולבלים? החכם סידי יעשה סדר במילים אמיתיות ולא מכובסות (טוב החכם לא יוצא אירופה…).

מה לעשות שהאמת שוב ושוב קופצת להם, לגרמנים, לצרפתים, לבלגים, לכל אירופה לתוך הפנים. מסתבר כי בטלפון הנייד של אחד המרצחים, שפוצץ תיק נפץ סמוך לפסטיבל מוזיקה באנסבאך, היה סרטון שבו נשבע אמונים לארגון הטרור דעא"ש ואיים שיבצע פיגועים. אין להם לאן לברוח.

זה מזכיר לחכם סידי את הבדיחה על היען (נו החיה הזאת שמזכירה לחכם את אירופה, שבסכנה מכניסה את הראש לחול ומקווה שהיא תעבור…), שמרוב מכניסה את הראש שלה לחול, הפכה לשעון (הבנתם? שעון חול…). מרוב שהאירופאים מתעלמים מזה שיש להם בבית טרור, הם מביאים עליהם עוד ועוד. הכי הרבה הם יקראו להם פשע ובזה תמו בעיותיהם. אם זה לא היה עצוב, כי מדובר בחיי אדם, אז זה היה מצחיק.

החכם לא נכנס למקרי האלימות המינית שמופעלים באירופה על נשים אירופאיות על ידי מהגרים שאירופה הביאה על עצמה. דברים שקרו בגרמניה והושתקו. כן הושתקו (לא מקרה אחד ולא שניים, כולל הנורא מכולם בערב השנה החדשה, בה מהגרים פגעו הטרידו מינית ואף אנסו נשים גרמניות), כי הפיתרון באירופה, כבר אמרנו, הפיתרון הוא לא לפעול נגד, אלא לא לדבר על זה, או לקרוא לזה בשם כללי ובא לציון, או במקרה הזה, לגרמניה/אירופה, גואל. הדבר האחרון שהחכם חושב, זה שתבוא להם גאולה מכך.
לא מאמינים? תראו מה אמרה משטרת מינכן לאחר האירוע שבו יורה גרמני-איראני בן 18 שלא היה מוכר למשטרה, ופתח באש במרכז קניות במינכן וברח (הרג 9 ופצע עוד 16). תקראו ולא תאמינו. החכם ממליץ על משהו יציב עם 4 רגליים לשבת עליו לפני הקריאה: "משטרת מינכן מסרה כי אין סימנים לכך שמדובר באירוע טרור אסלאמי… המניע וההסבר לפשע הזה לחלוטין אינם ברורים". הבנתם? כי אנחנו לא הבנו את ההיגיון.

לדעתו הקובעת של חכם סידי, הרי שזה לא רק יפחת, אלא גם יתגבר. זה לא יתבצע רק על ידי מהגרים שמרגישים שליחי דעא"ש, אלא גם על ידי גרמנים, בלגים, צרפתים ועוד אירופאים שהם אזרחי גרמניה. בדיוק כמו אותו מחבל בן ה-18 ממוצא גרמני-איראני. אגב "לשמחתה" של משטרת מינכן, הוא שם קץ לחייו. אז היה קל להם "לארוז" את זה באמתלה של בחור שאינו בריא בנפשו… והופ הם פתרו את הבעיה.

אז תקשיבו עמי אירופה וגרמניה גם, חכם סידי מבקש שמישהו יתרגם לכם את הדברים לשפה שלכם. אומנם לא בא לי לייעץ לעם שהיסטורית רצה לחסל את העם שלי, אבל בכל זאת, אנחנו רחמנים בני רחמנים וחכם סידי גם רחמן כזה בריבוע, אז הנה עצה בחינם.
מה שאתם צריכים לעשות, זה לפנות לעם שמבין במלחמה בטרור. עם שעד לא מזמן טענתם שהוא זה שמביא את הטרור עליו, כי הוא לא נותן שטחים לפלסטינאים. ללמוד מהעם הזה, איך להלחם, איך למנוע. העם הזה הוא אנחנו, אירופה וגרמניה… כן, כן, אותו העם שרצו אבותיכם (כמו אבות של אנטישמים אחרים במהלך ההיסטוריה) לחסל. העם הזה הוא בין העמים היחידים שיכול להציל אתכם. אבל בבקשה תתחילו בזה שתבינו שיש לכם בעיה. ואם זה נראה כמו טרור, מתנהל כמו טרור ופוגע כמו טרור, אז זה טרור ולא פשע רגיל. הבנתם?
רגע יש עוד. אתם צריכים להבין עוד דבר אחד בסיסי, אירופה לא תחזור להיות מה שהיא הייתה. ההבנה הזאת תקל עליכם, תאפשר לכם להיערך אחרת לגמרי. אירועי הטרור האלה ילכו ויתגברו. תתחילו בכך שתעצרו את הנהירה הגדולה אליכם של מהגרים מוסלמים, שמגיעים מתרבות שונה לחלוטין מהתרבות שלכם. תרבות שאצל חלקם מהם מקדשת את המוות יותר מאשר החיים. אי אפשר להילחם במחבלים שנמצאים ביניהם (והם נמצאים במאות, שלא לומר אלפים) בכפפות של משי, בוודאי לא בהגדרות של פשע או כל הגדרה אחרת. פשוט להיכנס בכל הכח. וכמו שהחכם אמר, צריכים עזרה? אנחנו פה.

אהה ועוד דבר אחד יקיריי אנשי גרמניה, אנשי צרפת, בלגיה, אנשי אירופה. יש לנו תנאי אחד לעזור לכם. מהיום אחרי מה שעובר אצלכם, הגיע הזמן שתבינו שמדינת ישראל אינה הבעיה במזרח התיכון… היא הפיתרון. ואם אתם חושבים שפיתרון הבעיה של הפלסטינאים פה אצלנו, תפתור לכם את בעיית הטרור אצלכם, אז אתם טועים. אבל בטח תמצאו לכם שוב איזו הגדרה מטומטמת לכך ותפתרו את הבעיה… אז זהו, שלא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך