איזה תחום לימוד מתאים לי?

קשה עד קשה מאוד לבחור את מסלול הלימודים המתאים לכם, כזה מקצוע שסביר להניח שיהווה את הקריירה שתלווה אתכם לאורך מרבית חייכם. ישנם תחומים אחרים בהם יש השפעות אחרות, בין אם הן מוטות בידי הגורל או בידי נורמות וערכים שונים, אך תחום זה מאלץ אתכם לקפוץ לבד למים העמוקים. - כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

קשה עד קשה מאוד לבחור את מסלול הלימודים המתאים לכם, כזה מקצוע שסביר להניח שיהווה את הקריירה שתלווה אתכם לאורך מרבית חייכם. ישנם תחומים אחרים בהם יש השפעות אחרות, בין אם הן מוטות בידי הגורל או בידי נורמות וערכים שונים, אך תחום זה מאלץ אתכם לקפוץ לבד למים העמוקים.

אך אל דאגה, אתם לא לבד, לצדכם ולמעשה מאחוריכם נמצאת הנומרולוגיה שבכוחה לסייע לכם רבות.

הנומרולוגיה יכולה לשמש ככלי ייעוץ מצוין. גם אם כל חייכם כיוונו אתכם ושיננו באוזניכם שכשתגדלו תהיו עורכי דין, אך משום מה אתם נמשכים כבחבלי קסם לתחום ההיסטוריה, דעו לכם שלתאריך הלידה שלכם יש משקל לא מבוטל ולמעשה השפעה על בחירת מסלול הלימודים. איך? אתם שואלים – בעזרת הנומרולוגיה, בעזרת תדרוך קצר תוכלו לערוך חישוב פשוט שבסופו תופתעו לגלות איזה מקצוע הכי מתאים לכם.

תאריך הלידה שלנו איננו מקרי, הוא טומן בחובו רבדים עמוקים היכולים לתת מענה והדרכה לכל אדם בהתאם לתאריך לידתו, בהתלבטויות שהוא חווה ובהחלטות שהוא וביניהם התחום המקצועי. תאריך הלידה שלנו מתורגם למספרים, כאשר כל מספר משקף משמעות מסוימת ותכונות אחרות.

המספרים 1 עד 9 מייצגים תכונות הקיימות במציאות בכלל, ובבני אדם בפרט. כל מספר ממנו מורכב תאריך הלידה משקף מכלול של תכונות של עוצמות ודרכם יכולת מימוש פוטנציאל קיים מולד.

ייעוץ נומרולוגי בעצם מאפשר לבחור את המקצוע בו נחווה את ההגשמה העצמית כל אחד על-פי נתיבו האישי. על מנת להבין מהו תחום העיסוק המתאים יש לשקלל את הערך הנומרולוגי של השם הפרטי ושל שם המשפחה, בצירוף עם יום הלידה, חודש הלידה ותאריך הלידה המלא, בעזרת נתונים הנ"ל נקבע לכל אדם מספר מזל / גורל.

מספר 1: הובלת צוותים, הנחיית קבוצות, אימון אישי ועסקי, ניהול עסקים, יזמות רעיונאות, ניהול והובלת ארגוני, ייעוץ ארגוני, הקפת אירועים, בימוי והפקה לקולנוע ולטלוויזיה, הפקה מוזיקלית.
מספר 2: תרפיה באמנויות, ייעוץ יופי וקוסמטיקה, ייעוץ חינוכי, ריפוי בעיסוק, עבודה סוציאלית, ייעוץ זוגי, ייעוץ תעסוקתי, אימון אישי, פסיכולוגיה, טיפול במגע, עיסוי ,טיפול וחינוך באמצעות בעלי חיים, דולות.
מספר 3: משחק, מוסיקה, אומנות, מחול, שדרנות רדיו וטלוויזיה, דיבוב, סטנד אפ, ליצנות רפואית, מכירות, יחסי ציבור, דוברות, כתבות שטח, הפקות אירועים ומסיבות, הדרכת טיולים, משחקי ספורט ותחרויות.
בחירת מקצוע היא לא עניין פשוט. אם אתם צעירים, לפני לימודי מקצוע או אבחון מקצועי, אתם בטח מתלבטים. אבל ההתלבטות על בחירת מקצוע יכולה להופיע גם בהמשך, גם אחרי שנים של עבודה במקצוע שלכם. שינויים בחיים קורים כל הזמן. לא פעם, שלב אמצע החיים מזמן לנו התלבטות מקצועית מחודשת. האם המקצוע שבחרתם לפני עשר-עשרים שנה עדיין מתאים לכם? האם עבודתכם גורמת לכם אושר וסיפוק? האם במקצוע הזה נועדתם לעסוק?
לתורת הנומרולוגיה יש תשובות לשאלות האלה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך