כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן

במשעול הרגשות – אושר, אהבה ואגו
התלבטות קשה, מה ללמוד?

חודש תמוז מייצג את מזל סרטן, זהו חודש של מעבר מהאביב הנוח לקיץ החם. בני המזל סרטן זקוקים כל הזמן לחום וחיבה. הכוכב המזוהה עם מזל סרטן הוא הירח שמייצג רגשות לבני מזל סרטן ורגשות ככלל. הירח מסמל את הרגש ואת חיבור האדם לעצמו ולחייו, את היכולת לחוש, לשתף ולהיות חלק מהחברה. הירח מסמל את המשותף לבני האדם ואת הצורך בביטחון, הוא חלק בלתי נפרד מהבנת אישיותו של האדם ואת בניית זהותו כבוגר.

הפנים החיוביות של הירח הן חמימות, אכפתיות, אינטימיות ויכולת רגשית להתחבר ולאהוב, אולם הפנים השליליות הן חוסר אחריות, התפנקות, קושי להרפות ולעיתים קיפאון עקב כאב חד וחוסר אפשרות להיפתח לרשמים נוספים.

אנו כבוגרים והורים הרוצים לגדל ילדינו בצורה הטובה ביותר, זקוקים למודעות והבנה על מנת לתת לילדים את היחס הנכון להתפתחותם הרגשית. אתן דוגמא לילד שהירח במפת לידתו הוא מזל טלה. זה יהיה ילד שמח, תחרותי, רועש ושובב. חשוב לא לשבור את רוחו הנלהבת ע"י הערות. זהו ילד שזקוק להמון אנרגיה ויש לכוונו למשחקים או פעילות שמצריכה הוצאת אנרגיה, אולם זהו גם ילד תחרותי שקשה לו להפסיד וכל כישלון עבורו הוא מפח נפש, ולכן זקוק לעידוד ובניית אמון מחדש.

ילד עם ירח במזל סרטן הינו ילד רגיש הזקוק לחום ואהבה, בוכה בקלות וצוחק בקלות, ילד אכפתי עם המון הבעה. חשוב לתת לו להביע את רגשותיו, זהו ילד עם דמיון עשיר שזקוק לסיפורים ולאגדות, ותמיד נכון להיות לעזר להוריו בעיקר עם אחיו הקטנים יותר.

כאמור רגשות הן חלק בלתי נפרד מחיינו והבנתם נותנת את התובנות ליחסים הן בין הורה לילדו והן בין אדם לחברו. אבחון מיקום הירח במפה אסטרולוגית (המורכבת מתאריך ושעת לידה) וקשריו עם שאר הכוכבים במפה, מאפשר לאבחן את התנהלותו של אדם מבחינת אגו, חוויות לימוד, חיבור בין רגש לשכל ולטעם אישי כגון: מה אני אוהב? מה מביא לי אושר? מה מצליח להצחיק אותי?

הופנתה אלי שאלה בנושא התאמה מקצועית. תאריך לידה: 28-5-1990

קורא יקר: הנך קרייריסט עם דחף ורצון להצלחה, בעל יכולת ביטוי טובה, כושר ארגוני ויכולת טובה לעבוד בשיתופי פעולה. מקצועות המתאימים לך הינם בתחום הכספים והניהול כגון כלכלה, בנקאות, ייעוץ השקעות וכדומה. מיקוד, משמעת עצמית ויכולות עסקיות, יביאו אותך בהמשך חייך לעבודה ניהולית בארגון גדול. דרך צלחה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך