דיון סוער בתיק דומרני: "הפרקליטים חשים מאוימים"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע היום (חמישי) כי ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני ושניים מאנשיו – שלומי באסה ורועי בונקר יישארו במעצר עד לקבלת תסקיר מבחן מרשויות הרווחה. בשבוע שעבר קבע בית המשפט העליון כי יש לבחון חלופות מעצר עבור השלושה.

בזמן הדיון התפתחה מהומה בין סנגורו של באסה לפרקליטות, כשעו"ד יוחאי סנגורו של באסה כינה את התנהלות הפרקליטות "בושה" וכי הם שמחים לאיד ומתנהגים באופן מבזה. גורמים בפרקליטות טענו כי מתחילת הפרשה, חלק מהפרקליטים מרגישים מאויימים. לדבריהם הם קיבלו איומים וחלקם אף בודקים את רכביהם בכל בוקר.

לפני כשבוע אמר שופט העליון סלים ג'ובראן כי לא יתערב בהחלטת המחוזי הקודמת, אך אחרי בחינה נוספת של טענת הצדדים, טען כי יש לקבל את הערר של השלושה ולהשיב את הדיון לבית המשפט המחוזי כדי שיבחן חלופות מעצר. "לא שוכנעתי כי מסוכנותם של העוררים, כפי שהיא משתקפת מכתב האישום ומעברם הפלילי, היא מובהקת עד כדי כך ששום חלופת מעצר לא תוכל, ברמה העקרונית, להפיג אותה"קבע ג'וברן בנוגע לראיות בעבירות החמורות יותר של ניסיון רצח חלשות.

כזכור דומרני ואנשיו מואשמים בשורת ניסיונות רצח ושידול לרצח של יריבים על רקע מאבקי שליטה באשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך