אשדוד מצאה מגן שמאלי, קרלו ברוסיץ' הקרואטי

תכירו את המגן החדש של מ.ס אשדוד, הקרואטי קרלו ברוסיץ', 24, 1.83, שהיה שייך לכל הנבחרות הצעירות בקרואטיה. עכשיו תתפנה הקבוצה לחפש בלם אחורי ויש כבר מעומדים, בלם מונטנגרי ובלם קרואטי.

מ.ס אשדוד סיכמה עם המגן השמאי הקרואטי קרלו ברוסיץ'. השחקן אמור להגיע לקבוצה בתקופה הקרובה לאחר כל האישורים הנחוצים. אשדוד רצתה חיזוק בעמדה הזו ועכשיו הא תתפנה לעמדה הבאה החשובה בעיניה, עמדת הבלם. גם כאן יש כבר מעומדים. בלם מונטנגרי וקרואטי.

ברוסיץ'. ברוסיץ, 24, מתנשא לגובה 1.83, הוא שחקנה של לוקומטויבה זאגרב מהליגה הקרואטית הראשונה ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של קרואטיה. בשתי העונות האחרונות שיחק באופן מלא, 59 משחקים ושיחק גם בליגה האירופית. על פניו מדובר במגן שמאלי מצוין שעונה על הדרישות של אשדוד. השחקן הגיע לאחר בדיקות רבות של מגנים שמאליים, על ידי עידן בן אבו הסקאוט ואיש הצוות של הקבוצה ורוני אואט. כך שאם הוחלט להביאו, כנראה מדובר בשחקן ברמה גבוהה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך