סוכן סמוי הפליל 15 סוחרי סמים והביא למעצרם

כוחות משטרה פשטו בראשון בלילה על בתי עשרות חשודים בסחר בסמים בכל רחבי הארץ, לאחר שהופללו על ידי סוכן סמוי של המשטרה. עוה"ד רוני ליש, המייצג את אחד החשודים מהאזור: "מרשי מכחיש כל קשר לסחר בסמים, מדובר בשימוש אישי"
99.5% מורשעים בישראל!

עבריין לשעבר, שהופעל כסוכן סמוי, הפליל 15 סוחרי סמים בפעילות חוצת מחוזות במהלכן פשטו עשרות שוטרים על בתי חשודים בסחר בסמים ועצרו אותם. עיקר הסחר בסמים הוא מסוג קוקאין וחשיש והחשודים הובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.
במהלך הפעלת הסוכן המשטרתי נחשפו השוטרים למספר מקומות בהם מכרו סמים. כך למשל, בעל אולם שמחות שהיה מוכר סמים מתוך אולם האירועים בשעה שבאולם מתקיימות שמחות. במקרה אחר, בתוך חנות חיות לצד מכירת חיות מחמד נמכרו גם סמים.
עוה"ד רוני ליש, המייצג את אחד החשודים ביחד עם עוה"ד יהודה שושן, מסר בתום הדיון: "אין כלל מחלוקת שבעבירות סחר בסמים יש עילת מסוכנות הקבועה בחוק. עם זאת, מרשי אשר טוען לשימוש אישי בסם, מכחיש את מעורבותו בסחר בסמים. אני סומך את ידי על בית המשפט וסבור כי עם הצגת הראיות, הדברים יתבהרו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך