שינוי מתוך בחירה

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

חג השבועות הוא חג מתן תורה, והוא היה היום היחיד בשנה שהבורא יכל היה לתת לבני ישראל את עשרת הדיברות. חג מתן תורה הצריך תנאים אנרגטיים מתאימים ביקום, ולכן בחג השבועות קיימת הזדמנות קוסמית להתחבר לפנימיות.
בעשרת הדיברות, מרוכזים עקרונות אנושיים נעלים שהם בסיס לחיינו בפרט יותר להתנהלותנו. חג השבועות הוא הזדמנות גם לשתף אתכם בעשרת מצבים של שביעות רצון ומדד לחיים עם משמעות.

מתי בעצם אנו מחפשים את השינוי? כאשר אי שביעות הרצון בחיינו גובר, מפריע לשגרת יומנו ורק אז אנו מתחילים לחפש פתרונות! אבל אפשר גם אחרת, אפשר לשנות מתוך בחירה ולא מתוך אין ברירה. לשנות מתוך שביעות רצון משמעו שינוי מצב מנטלי שכול אחד יכול ליצור ולטפח. וכך לשנות את חייו לאיך שהוא היה רוצה שיהיו.

דרך הבנת תאריך הלידה, שם האדם, ומזל אסטרולוגי ניתן לקבל כלים להבנה של עצמך ואת הסביבה. הענקת כלים למימוש פוטנציאל לפריצת דרך, וכל זאת בסדנא בת 5 מפגשים, החל מה-3-8-16, כלים לפיתוח שביעות רצון וכלים לפתח ולשפר את חייכם והרגשתכם. אי שביעות רצון מניעה אותנו לפעולה, מוציאה אותנו מאזור הנוחות לכיוון המימוש העצמי, אולם על מנת להתכונן לצאת לדרך יש להצטייד ברשימה ראשונית.

א. הכינו רשימת איכויות במה אתם חושבים שאתם טובים, באילו תכונות ואילו חוזקות משקפות אתכם.
ב. הגידו לא להשוואה: השוואה ביניכם לאחר תמיד תשבש את מדד הערך העצמי, כיוון שתמיד קיים מישהו שיש לו יותר. זה יכול להתבטא בהישגים כלכליים או אישיים.
ג. ידיעת העבר הינה הבנת ההווה, הבנת העבר ויכולת הלימוד מטעויות מבלי לסחוב את המטענים הלא רצויים יכולה לשמש ככלי ללמוד מה צריך לשנות היכן ניתן להשתפר.
ד. האשמה עצמית או האשמת אחרים מעולם לא פתרה דברים. אומנם היא "האירה" ושיקפה מציאות, אבל בפועל היא זולל אנרגיה הגורם לחסמים.
ה. הסתכלות על "חצי הכוס המלאה", קשה אבל אפשרי. אין זה אומר שמניחים הצידה את השאיפות או הרצונות, אבל כן מדובר בשינוי מצב תודה לאופטימיות, וכידוע נקודת המבט האופטימית מאפשרת השגת שאיפות.
ו. הודיה ולמידה ממשבר מזכירה שיש בכם יכולות לקום ולעשות מעשה גם כאשר קשה.
ז. פירגון עצמי. פרגנו לעצמכם זמן לפעילות שעושה לכם כיף לנשמה.
ח. היו אמיתיים עם עצמכם, תתנהלו על פי הערכים שלכם על פי מה שנראה בעיניכם כמתאים ולא דרך העיניים של מישהו אחר במטרה לרצות.
ט. לדעת לתת. כאשר אתם פועלים למען עצמכם הכיף הוא גדול, אולם יש לדעת להושיט יד גם לאחר. הערך המוסף המתקבל חזרה הוא עצום, כמובן תוך שמירה על איזון נכון.
י. נשימה. נשימה אומנם פעולה אוטומטית אולם דרך הנשימה נכנסת הנשמה לגוף, ואיכות הנשימה משקפת את איכות חיינו. תפנו לכם כמה דקות היו מודעים לנשימה שנראית לכם אוטומטית אולם משקפת את הלך חייכם.
נראה אידיאלי אבל אפשרי הכול תלוי במידת הרצון לשינוי מצב מודעות.

מענה לשאלה: אני ילידת 5-4-64 כרגע אני עובדת בתחום הנדל"ן ומבקשת הכוונה לגבי תעסוקה.
תשובה: על פי מפת לידתך חשובה לך קריירה שמביאה עמה תנועה ועשייה מגוונת, אחרת את משתעממת. כרגע הנך נמצאת בתקופה של התלבטויות וחוסר יכולת לקבל החלטה. כיוון שהנך אישה בעלת יוזמה ויכולת מיקוד במטרותייך, עצתי לך המשיכי לחפש עבודה במקביל לעבודתך הנוכחית, יום הולדת הבא יפתח בפנייך הזדמנויות תעסוקתיות חדשות. בדקי אפיקים נוספים מעבר לנדל"ן, תחומים נוספים המתאימים לך הינם קוסמטיקה, גננות, עבודה בצהרונים ועוד. בהצלחה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך