כבוד: האשדודי אלברט סחרוביץ' הוא מנכ"ל הכנסת החדש

ועדת הכספים אישרה היום (שני), פה אחד, ללא נמנעים או מתנגדים, את מינוי מר אלברט סחרוביץ' לתפקיד מנכ"ל הכנסת.

סחרוביץ הוא אשדודי וותיק שנעלם מאור הזרקורים המקומי, כאשר לאחר החתימה חברי ועדת הכספים בירכו אותו ויושב ראש וועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני אמר למנכ"ל הנכנס: "אתה נכנס לנעליים גדולות ואני יודע שאין לך בעיה עם זה. אנחנו שמחים בבחירתך. אני מברך אותך ויודע שתוכל להצעיד קדימה את המערכת המנהלית של הכנסת".

אלברט סחרוביץ' ייכנס לתפקיד באופן מידי ויחליף את רונן פלוט שכיהן כמנכ"ל הכנסת בשלוש השנים האחרונות ונבחר בשבוע שעבר לתפקיד ראש העיר נצרת עילית.

סחרוביץ' משמש כראש מטה של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין למעלה משבע שנים, הן במשרד ההסברה והתפוצות והן בכנסת. הוא בעל תואר שני בניהול משאבי אנוש וייעוץ ארגוני ובעל ניסיון נרחב בעבודת הכנסת החל משנת 2001. סחרוביץ' נשוי, אב ל 3 ומתגורר באשדוד.

אלברט סחרוביץ' אמר: "אני מודה בהתרגשות על האמון שניתן בי על ידי חברי הוועדה וליו"ר הכנסת על אמון ועבודה משותפת במשך שנים. יש בכוונתי להתמסר באופן מלא לתפקיד מנכ"ל הכנסת ולפעול ללא ליאות לשדרג את היכולת של חברי הכנסת למלא את שליחותם הציבורית ולתת שרות לציבור, שרות בעבודה פרלמנטרית עשירה ומגוונת. נמשיך לפעול למען שקיפות הכנסת לציבור, שדרוג כלי העבודה הניתנים לחברי הכנסת, שיפור חזות הכנסת ועוד מגוון פרויקטים שכבר נמצאים בתוכנית העבודה של עובדי הכנסת המוכרים לי היטב כעובדים מצוינים ובעלי תחושת שליחות יוצאת דופן".

יו"ר הכנסת שיבח את ראש המטה שלו לשעבר וכתב בדף הפייסבוק שלו "אני מקדם בברכה את מנכ"ל הכנסת הנכנס, ידידי אלברט סחרוביץ', שמינויו אושר היום פה אחד על פי הצעתי בוועדת הכספים, כקבוע בחוק. אלברט הוא אדם עתיר ניסיון וכישורים, שהיה ראש המטה שלי במשרד ההסברה והתפוצות ובלשכת יו"ר הכנסת והיה לו חלק משמעותי בעשייה ובטיפול בשלל נושאים שתחת אחריותי. אני משוכנע שיבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר וימשיך את תנופת העשייה הרבה בכנסת. אני מודה למזכירת הכנסת שמילאה את מקום המנכ"ל בחודש האחרון, ומאחל בהצלחה רבה למנכ"ל הנכנס".13407136_10154154641312457_4896947797342179664_n

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך