אלפים ליוו למנוחות את שמעון יוחאי לסרי, "אתה קרבן תמים" ספד האח בבכי מר

אלפים ליוו למנוחות את הבחור שטבע באשדוד ביום שישי האחרון, כשרבים סופדים לו, ומשתתפים בצער הרב עם בני המשפחה
אלפים ליוו למנוחות את שמעון יוחאי לסרי, "אתה קרבן תמים" ספד האח בבכי מר

עין לא נותרה יבשה במסע ההלוויה של הבחור החשוב שמעון יוחאי לסרי ז"ל תלמיד ישיבת 'כנסת ישראל' באשדוד בן ה-20, שטבע בערב שבת בחוף באשדוד, בעת שנסחף במים. אבל כבד ירד על רחוב חזון איש בבני ברק אמש עם התקבלה הידיעה על מותו בנו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, הבחור החשוב שמעון יוחאי ז"ל, לאחר שטבע ביום שישי בחוף הים באשדוד ובמשך יומיים נלחמו על חייו אך קרוב לאת החג אמש הוא נפטר.

הלווייתו התקיימה אמש בחצות ויצאה מביתו שברחוב חזון איש בבני ברק אל בית החיים פונוביז' בעיר. הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הספיד ראשון את שמעון יוחאי ז"ל, לאחר שהגיע במיוחד מירושלים על מנת להשתתף במסע הלוויה הכואב, לאחר מכן הספידו ראש ישיבת כנסת ישראל (הישיבה בה למד) באשדוד הגאון רבי מאיר מוגרבי, ואחיו ר' מאיר לסרי.

ראש הישיבה הרב מוגרבי ספד לתלמידו ושיבח את לימודו הרב בספרי המוסר, וכן את יכולתו המיוחדת לשמח את הסובבים אותו "כולם בישיבה אהבו אותך, היית כולך חסד, תמיד דאגת לעזור לשני, תמיד להעניק ולתת לשני, זהו אסון נורא ואיום לכולנו", אמר ראש הישיבה כשהוא ממרר בבכי.

הראשון לציון הרב יצחק יוסף ספד בדברי ניחומים לאב הרב מיכאל ואמר כי "הבן הזה בא לעולם, תיקן את התיקון שלו והנה הוא סיים את התיקון שלו והלך לבית עולמו ולכן תתחזק ותמשיך לזכות את הרבים".

אחרון הדוברים היה אחיו של הנפטר, ר' מאיר לסרי, כאשר האב הרב מיכאל לא ייכל לדבר עקב הקושי הרב שפקד אותו. בפתח דבריו אמר האח בבכי "צר לי עליך אחי, צר לי כי נעמת לי מאוד, תמיד הוא היה הולך עם ספרי מוסר, תמיד רצה לדעת עוד".

לקראת סיום דבריו אמר האח "שמעון תסלח לנו שלא הערכנו אותך מספיק, תהיה מליץ טוב בעדנו ובעד אמא ובעד אבא שימשיך לזכות את הרבים, והכל יהיה לעילוי נשמתך". ולאחר שעיין לא נותרה יבשה במעמד הקשה הובא שמעון יוחאי ז"ל למנוחות בשעת לילה מאוחרת כשהמשפחה מסרבת לעכל את הבשורה הקשה.IMG-20160613-WA0053

IMG-20160613-WA0048

IMG-20160613-WA0046

IMG-20160613-WA0027

IMG-20160612-WA0014

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך